Zwanger en uitgerekend in Februari 2016

Vandaag bezig om logeerkamer leeg te halen voor babykamer. Is nu al zwaar om spullen te tillen. Hoop in volgend verlof van mijn man de meubels te kopen. Zijn jullie al bezig met de babykamer? Hebben jullie al de meubels uitgezocht?

Ben benieuwd naar jullie reactie.
 
Goedemorgen allemaal,

Ik stap wat 'laat' in, maar het lijkt mij heerlijk om hier gezellig te kletsen over alle vorderingen, fijne dingen en wellicht de klachten&kwaaltjes van de zwangerschap. Hopelijk gaat het met en bij iedereen goed!

Voor mij & mijn vriend is het onze eerste, ik ben vandaag exact 15 weken zwanger en mijn uitgerekende datum staat momenteel op.....29-02-2016. Heel spannend allemaal, maar tot nu toe gaat het eigenlijk best prima! Weinig kwaaltjes (geen eetlust en er zijn geuren waar ik niet tegen kan), geen klachten, dus laat de komende weken maar komen.

Volgende week mogen we eindelijk naar het hartje gaan luisteren, tot nu toe alleen echo's gehad. Wel steeds een fijne bevestiging geweest van het zwanger zijn, want een buikje?! Begint nu een heel klein beetje te komen, maar ik kan al mijn eigen kleren nog gewoon comfortabel aan :).

 
welkom Sharon en Elizabeth van harte gefeliciteerd;) Spannend hoor!

@Rjamm heeft je man vlot weer verlof? Het kamertje staat maar moet nog wel wat gerommeld worden:) Heb je een idee wat voor soort kamertje je wilt? spannend;)

Hier wat pech gehad. Ik at laatste tijd weinig en weet de misselijkheid aan de zwangerschap totdat het laatst echt niet meer ging. Opgenomen in het ziekenhuis en 11 dagen aan het infuus gelegen (blijkt een maagontsteking met een bacterie te zijn die ressistent is voor antibiotica kwestie van uitzieken maar kan 2 a 3 weken duren). Mocht zondag naar huis mits ik 3 liter drink. Morgen uitslag bloedwaarden is het niet goed wordt ik weer opgenomen:( vindt het erg spannend. Maar ondanks alles heeft de kleine spruit er gelukkig geen last van en trapt hij/zij nog even als mama zich ellendig voelt haha Heeft iemand van jullie zijn/haar kindje al gevoelt?
 
Welkom Elisabeth!!!!

jeetje wonderbaby 2016 dat klinkt erg heftig!!! Gelukkig gaat het zo te lezen al weer wat beter. Hopelijk zijn de vloekwaardig goed en ben je weer thuis. Ik denk aan jullie.

mijn man komt volgende week donderdag waarschijnlijk thuis na zes weken weg. Kijk er wel erg naar uit, hij ook.

Ik heb de kleine nog niet gevoelt. En jullie?
 
ohh wat fijn @rjamm even tijd samen en ook even samen genieten. Hoe lang is hij dan thuis?

Hier trapt de kleine al is mooi ondeugend. Het besef wat er gebeurd is komt nu pas, het leek op griep maar ging een beetje anders. 11 dagen infuus is best lang ;) maar we krabbelen rustig op. Bloedwaarden zijn nog niet helemaal goed maar ik mag thuis blijven. :) de kleine heeft nergens last van. dat is het grootste geluk



Hebben jullie nog leuke vooruitzichten?
 
Manlief straks zes weken thuis. Daarna weer zes weg enz. Voordeel is straks na de bevalling als het goed is minimaal twee weken thuis.

Fijn dat de bloedwaarden goed gaan. En dat de kleine niets van mee krijgt. Zeker erg gaaf om die kleine te voelen? Wat voel je precies? Kan me voorstellen dat het besef nu pas komt. Heel veel sterkte met het verwerken ervan.

 
@rjamm dat is wel heel fijn ook samen even de tijd om te genieten:) lijkt me best pittig 6 op en 6 af. Straks druk met de spulletjes klaar maken? Willen jullie weten wat het wordt? Ik heb net wat dingetjes besteld en via marktplaats wat leuke dingen op de kop getikt hihi dus ik kijk uit naar de post;) Het is nu echt trappen waar die kleine met zijn voetje uithaald zie je een kleine beweging en je kunt het voelen als je je hand erop legt. Magisch haha om het precies te omschrijven is best lastig;) Het is hier vooral rustig aan doen haha lig bijna de hele dag nog op bed maar knap op;) benieuwd wat de waarden a.s. dinsdag zijn;) Vooral verschrikkelijk moe en spierkracht ingeleverd;) Wanneer mag je weer voor controle?
 
Terug
Bovenaan