Zwanger en uitgerekend in Februari 2016

Ik heb nu de neiging om zwangerschapskleding te gaan shoppen. Heb al echt leuke dingen gezien. Wat ook niet helpt is dat ik constant van die Esprit reclames in mijn browser voorbij zie komen, met kleding waar ik al eens op geklikt heb. Maar het is nog een beetje vroeg, dus ik moet me inhouden. ;-) Heb nu alleen een paar jeans besteld, altijd handig.
 
Ik wilde volgend weekend er ook op uit om te gaan kopen!

Waar heb jij ze besteld? Online is natuurlijk ook lekker!!! Niet met die warmte de winkel in 😉.
 
hallo hallo;)



Hoe gaat het met jullie? hebben jullie last van kwaaltjes? Ik meer dan bij mijn 1e zwangerschap. Zodra het eten op tafel staat hoef ik niet meer;) scheelt wel in de kilo's haha. Gaan jullie nog op vakantie? Hier begin september een paar dagen weg. Nu werk weken met volop diensten 45 uur plus. Wanneer ik wisseldienst heb lig ik 's middags poosje te slapen op de bank haha. Heeft iemand van jullie de kleine al gevoeld? Ik merk het nu dan plopt het haha. Bij de 1e was dit met 17 weken ze zeggen met een tweede eerder haha. @Frans023 haha hebben mensen je al aangesproken? Hier weten de families en vrienden het en de werkgever. Ik vond het spannend omdat ik hier net een maand werk maar mijn team was erg enthousiast. wanneer mogen jullie weer naar de VK?



Hebben jullie al dingen geshopt voor uk? Het buikje is hier al mooi zichtbaar haha Een fijne zondag;) ik ga weer aan de slag ;)
 
Hallo hallo;)

Hier een bezoek gebracht aan de vk. Hartje klopte mooi. Wat ik wel spannend vindt is dat wij voor de 20 weken echo worden doorverwezen naar het UMCG. Onze dochter is in maart dit jaar geopereerd aan een hartafwijking en dit is de reden dat wij doorgestuurd gaan worden. Dan komt het besef nog even dubbel zo hard binnen dat onze oudste toch echt een hart afwijking had;) arm meiske denk ik dan bij mezelf. Ze is er zelf zo ontzettend van opgeknapt gelukkig maar als ouder zijnde is het toch even slikken;)



 
Hallo,

Wonderbaby 2016 , jeetje dat is inderdaad even slikken. Heel veel sterkte dan bij de echo. Wanneer heb je die? En gelukkig gaat het zoals ik begrijp met je dochter beter.

Ik woensdag ook geweest hartje gehoord en alles goed. Wij de 20 weken echo op 24 september. Iets later want dan is mijn man weer thuis.

Gisteren met mijn ouders een badje standaard enz gekocht. Een heel compleet set. Dat maakt het dat ik je steeds meer ga beseffen een klein wonder in mijn buik te hebben. En daarvoor alles in huis te willen hebben. Ik kan dan ook niet wachten als mijn man over zes weken terug komt alle meubels uit te gaan zoeken.

Deze week ook kraamzorg geregeld. Hebben jullie dat al gedaan?

 
Ja, ik heb me alvast ingeschreven voor de kraamzorg. Verder heb ik nog niets gekocht voor het kindje, maar we vandaag gaan we wel alvast kijken naar wat we leuk vinden voor de babykamer. Alvast een beetje oriënteren. :)
 
Hoihoi;)



Ohh leuk!! willen jullie weten wat het wordt? hebben jullie ideeën voor kleuren van de babykamer en meubeltjes? @rjamm werkt je man over ver?

Onze dochter bleek een hartruisje te hebben dat niet zo onschuldig was als het leek. Stukje tussen aorta (zuurstofrijk) en longslagader (zuurstofarm) is niet vanzelf dicht gegaan. Ze is hier in maart aan geopereerd (was ze 3 jaar en 5 maanden) dus voor de tijd niets aan de hand (geen controles of dergelijke )en na de operatie een kind met heel veel energie haha Dus officiëel is ze een kindje met een hartafwijking wat inmiddels verholpen is:) maar uit voorzorg toch echo in UMCG. hij staat op 21 september maar moet verschoven worden:)



De kraamzorg is hier geregeld via welke organisatie hebben jullie het? Hier de kraamvogel.
 
Terug
Bovenaan