Zwanger en uitgerekend in Februari 2016

Hoe is het nu met iedereen? Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen? Het is zo stil zeker mensen op vakantie?

Nou iedereen ook weer succes deze komende warme dagen!!!
 
Hallo allemaal,

Hier vandaag weer een echo gehad. Wat mooi om dat kleine wondertje zo te zien bewegen. Alles zag er gelukkig goed uit. 24 september de 20 weken echo.

We hebben het hartje ook goed kunnen horen. Wat mooi en ontroerend.

Hoe is het met jullie?

 
Hoi allemaal...

Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap. Bij deze meld ik mij graag aan in dit forum.

Ik ben nu 12 weken en 4 dagen zwanger, uitgerekend op 13-02. We hebben al 2 echo's gehad omdat toen ik zwanger bleek was ik al 3maanden niet meer oongesteld geworden maar toch pas 5weekjes zwanger..

Vandaag bloed laten prikken dus ben benieuwd naar de uitslag. De echo's waren goed maak mij dus geen zorgen.. alleen voel me beroerd ontzettend moe maar heb ik er zeker voor over 😊
 
Hey,

Wat fijn om te horen dat alles goed gaat. Vandaag heb ik de 12 weken echo gehad en alles ziet er nog steeds goed uit! Het is een mini mensje met alles erop en eraan, voor zo ver je dat kunt zien. En heel beweeglijk. :) 5,5 cm. Ook de hartslag even gehoord.

Ik ben zelfs 3 dagen verder dan ik dacht.. dat was met de 8 weken echo precies hetzelfde dus ik neem nu aan dat het klopt. Dus vandaag precies 12 weken.. :)

Ik wacht nog steeds met het vertellen aan mensen, al wordt dat wel lastig want mijn buik is opgezet en ik had sowieso al een beetje buikvet dus dat komt nu meer naar voren, haha.







 
@ Rjamm: wat leuk, jij hebt ook vandaag een mooie echo gehad. :)

Op naar de volgende keer.. ben trouwens benieuwd wanneer het bij jullie zichtbaar begint te worden in de vorm van een klein buikje.
 
Welkom Stephanie 1988!

Nou Alicia 1984 ik kan niet anders doen dan vertellen want mijn buikje begint toch echt te groeien. Mijn zus en moeder hadden dat ook. Hard groeien in het begin en dan later wat stil staan. De kilo's erbij valt mee. Tot nu toe ongeveer 1,4 in die 14 weken.

Mooi he die echo waarop alles te zien is. Geniet er lekker van. Ik besef me dat het toch al hard genoeg gaat. Voor je het weet praten we hier over de bevalling 😉.



 
Terug
Bovenaan