Zwanger en uitgerekend in Februari 2016

Vanmorgen echo gehad, zag er allemaal goed uit. Mooi om te zien hoe het hartje al klopt!!!

Nu uitgerekende datum 5-2-2016.  Dat kan geen toeval zijn. Onze dag dat we elkaar voor het eerst zagen vier jaar terug.

Over vijf weken nog extra echo om te kijken of alles goed is. Nu nog iets te vroeg om armpjes enz te zien. En over een week drie weken op vakantie.

Volhende week donderdag de intake.
 
hier inmiddels telefoontje gehad van de vk en 21 juli voor de eerste echo ik zou dan ongeveer 8 weken moeten zijn. Ondanks dat het mijn tweede wordt nog even spannend als de eerste. Laatste dagen veel last van mijn buik alsof er een band omheen zit vooral na het eten wie ervaart dit nog meer???
 
hier inmiddels telefoontje gehad van de vk en 21 juli voor de eerste echo ik zou dan ongeveer 8 weken moeten zijn. Ondanks dat het mijn tweede wordt nog even spannend als de eerste. Laatste dagen veel last van mijn buik alsof er een band omheen zit vooral na het eten wie ervaart dit nog meer???
 
Ik snap helemaal wat je bedoeld wat betreft die band om je buik. Door de warmte geb. Ik ook steeds meer last van harde ontlasting. Jullie ook?

hoe is het met de andere verlopen bij de eerste echo? Ik ben erg benieuwd. Hopelijk allemaal goede berichten.
 
Hallo dames; )



Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap; ) ik sluit me graag aan bij de groep. Zoals we zelf gokken is 9 februari de dag dat we ons tweede kindje verwelkomen mogen.  Afgelopen week echo gehad met 8+1 en een kloppend hartje. De 17e de volgende echo mits vk niet opgeroepen wordt.



Hebben jullie last van kwaaltjes? Hier is de moeheid aanwezig en met vlagen ontzettend beroerd hahaha zijn er ook a.s mama's die meedoen aan moeders voor moeders?



Leuk dat deze topic geopend is ik wens jullie een fijne en goede zwangerschap; )
 
Terug
Bovenaan