Zwanger en uitgerekend in Februari 2016

Hallo allemaal

ik ben 2 weken geleden erachter gekomen dag we ons eerste kindje verwachten

vandaag naar verloskundige geweest

maar wat je als leuk verwacht was totaal niet leuk ze kon niks vinden dus ik werd doorgestuurd naar het ziekenhuis gelukkig kon ik gelijk terecht

na bang maak verhalen en weer een echo konden ze gelukkig een klein inie mini kindje vinden en zijn we bijna 7 weken zwanger van een klein kindje met een kloppend hartje

opgelucht dat we zijn en rond eind februari uitgerekend 😊

nog meer meiden die zoiets hebben mee gemaakt ?



liefs
 
Op dit moment zit ik in mijn 7e week en 16-7 hebben we de echo. We weten het eigenlijk al vanaf het allerbegin, want de uitslag van de test was al 4 dagen voor mijn eigenlijke menstruatie positief en die test heb ik gedaan omdat mijn borsten al 4 dagen op knappen stonden, dus het vermoeden was al vrij sterk aanwezig.

Als je het al zo lang weet lijkt half juli heeeeel ver weg. Om het toch een beetje echt te laten voelen zijn we het al vrij vroeg mensen gaan vertellen, maar 1 persoon werden er 2 en zo verder en voor ik het wist was het hek van de dam. Bijna iedereen weet het al en we hebben de eerste echo niet eens gehad...

Gelukkig heb ik geen last van misselijkheid. Ik zit al wel in de fase dat veel dingen vies ruiken en ik een vrij specifieke smaak ontwikkel. Ook ben ik onwijs moe en zijn mijn benen erg onrustig. Vanaf het begin van de zwangerschap heb ik wel een symptoom waar geen boek over rept: Ik kan geen seks meer hebben. Ik heb erg veel zin (wat volgens veel fora al uitzonderlijk is in deze tijd), maar na de seks verkrampt mijn hele onderbuik en kan ik niets anders dan in foetus houding liggen tot mijn vriend me onder een warme douche helpt. Hebben meer mensen hier last van??
 
Hoi allen, hoera allemaal. Van harte en ik hoop dat iedereen hier enorm van haar zwangerschap geniet.

Wij zijn uitgerekend op 6 februari van onze eerste. In januari dit jaar was ik ook al zwanger, maar bij mijn eerste echo bleek alles mis. Gelukkig zijn we in no time weer zwanger geworden maar moeilijk was het wel. Gister had ik mijn tweede echo, helemaal goed, en vanaf vorige week ben ik er ook echt in gaan geloven. Ik geniet met volle teugen en hoop dat jullie dat ook doen.
 
Beste allemaal,

Nou wij genieten hier met volle teugen hoor! Het gaat hier nu vaste vorm aan nemen. Gisteren rest van de familie verteld en net een rondje gedaan om mijn vriendinnen het te vertellen.

Ook de eerste kleertjes gehad. Dat doet me echt wel wat die kleine rompers en sokken.

Woensdag voor twee weken op vakantie. Even er tussenuit en dan weer verder met zaken uitzoeken.

Hoe is het met jullie allemaal? Kunnen jullie genieten?



 
Ik heb gisteren de eerste echo gehad, met 8 weken. Het zag er goed uit, de grootte was goed en het hartje klopte mooi. Erg bijzonder. Nu weet ik dat het er echt zit!

Ik heb alleen superveel last van mijn darmen.  Buikpijn, opgeblazen gevoel, lucht in mijn darmen, misselijk. Elke keer twijfel ik of het nou door de zwangerschap komt of dat ik iets raars heb opgelopen. Maar waarschijnlijk komt het wel door de zwangerschap..
 
Ik snap helemaal wat je bedoeld met je darmen. Die van mij zijn al gevoelig en nu zeker. De meeste dagen heb ik grote moeite met mijn ontlasting. Dan helpt alleen massage of sinaasappel sap.

Mooi he de eerste echo. Ik vond het kloppen van het hartje ook zo bijzonder.
 
Hallo mama's Hoe gaat het? Hier termijn echo gehad 1 dag verder dan verwacht; ) 8 februari spannend! Mijn darmen rommelen en de misselijkheid is ook gezellig en bij jullie? De banden voel ik vandaag voor het eerst en jullie? Wanneer mogen jullie weet naar de vk?



Groetjes

 
Hallo allemaal,

hier net weer terug van twee weken vakantie. De laatste keer op deze manier in de tent. Er past namelijk geen kleine bij. Het wordt nu allemaal heel echt en besef het steeds meer. Op de camping werd er al naar gevraagd. Mijn buikje neemt grotere vormen aan.

Woensdag tweede echo, ze vonden de eerste eigenlijk iets te vroeg om alles goed te kunnen zien. En dan de 12e voor tweede bezoek bij vk.

Hoe is het met jullie allemaal?
 
Terug
Bovenaan