Zwanger en uitgerekend in januari!

Gelukkig Nikki! Je doet er echt niks aan, behalve gewoon een stapje terug doen en goed naar je lichaam luisteren.

Ja reacties waren super leuk, was toch maar een flauwekulletje maar waren er wel blij mee ;-)

Ik heb ook nog niets gekocht hoor! Wel van familie al slofjes en witte rompertjes etc. Gekregen, maar wil daar toch mee wachten tot we weten wat het word.

Pff ben trouwens vandaag bij de bekkenfysio geweest, en die was blij me al zo vroeg te zien. Als ik langer met mijn rugklachten had rondgelopen zat ik over een paar weken thuis met bekkeninstabiliteit :-( Dus nu maar extra goed naar mn lijf luisteren en super rustig aan gaan doen..
 
Hi Ilro,

Wat vervelend de rugklachten, goed dat je op tijd aan de bel trekt. Ik denk dat dat één van de zwaarste dingen is: luisteren naar je lijf. Heb ik ook moeite mee gehad, maar ik ben blij dat ik de hulp van mijn collega's heb gevraagd.

Ik werk bij een congresbureau en op de congresdagen staan we veel en is het vaak rennen en vliegen. Maar doordat ik nu minder eet, misselijk en moe ben hou ik het niet eens een halve dag vol en zit ik de rest van de dag met buikpijn op de buik en te kokhalzen. Hulp vragen is moeilijk, maar als je het uiteindelijk hebt gedaan een opluchting! Het is niet niks wat we doen ;). Al is het vreemd om minder te kunnen dan een paar maanden geleden. Inderdaad alsof we 80 zijn...
 
Zie nu pas dat bij mijn vorige reactie nog "gebruiker nr zoveel" stond, niet echt persoonlijk te noemen ;)

Waren jullie ook allemaal zo ontzettend zenuwachtig? We horen zoveel verhalen in onze omgeving dat een zwangerschap mis is gegaan, en wij moeten onze 12 weken echo nog krijgen.... Ben zoooo bang dat het nu toch niet goed is! :(



Leuk idee trouwens van dat vaderdagcadeautje!!
 
Hè meiden, ik was hier een tijdje niet geweest, dus moest even alle verhalen bijlezen ;-)

Volgens mij gaat het met iedereen hier wel goed toch? Gelukkig gaat het bij mij ook weer beter. Ondertussen meerdere echo's gehad na de bloeding, maar het zag er allemaal goed uit.  We zijn ook nog even heerlijk op vakantie geweest, dus ik kon m'n gedachten een klein beetje verzetten. Van de week hebben we de termijn echo gehad en ik ben op 10 januari uitgerekend. Volgende week woensdag de nekplooimeting, ook weer spannend! Gelukkig mag ik vaak langskomen in het zh voor een echo! Toch wel fijn als je weer even gerustgesteld wordt.
 
Wat fijn Caat dat alles goed is kan me voorstellen dat als je zo'n echo heb gehad en ziet dan alles goed is met je kleine kindje het heel geruststellend is, Vakantie klinkt heeel fijn Helaas moet ik nog even wachten.

Ik ben niet heel zenuwachtig voor de 12 weken echo. Ik probeer goed voor mijzelf te zorgen en gezond te eten zodat de kleine alles krijgt wat ze nodig heeft om te groeien. Voor de rest ligt het helemaal buiten mijn macht om. Nu ben ik daar zelf wel redelijk nuchter in. Daarbij heeft mijn verloskundige aangegeven dat een miskraam altijd wordt veroorzaakt omdat je lichaam ontdekt dat er iets mis is met het vruchtje en daarom afstoot. Hoe stom dat klinkt maar dat geeft me wel rust.

Heb wel een enorme baalweek zeg. voel me echt belabberd en een emotioneel wrak. Zeker naar het einde van de werk week ben ik moe en zat. Had niet verwacht dat ik tot zo'n enorm zeikmonster kon transformeren *baal*



 
Haha Nikkilovelife, ik herken dat wel :') Het lijkt wel alsof ik dagelijks met een soort "katergevoel" rondloop! Echt spugen hoef ik gelukkig niet, maar voel me wel ontzettend moe en misselijk..

Je hebt wel gelijk wat betreft de zenuwen voor de 12 weken echo... Maar toch, ik ben zo'n flapuit, dus het is zooo moeilijk het voor me te houden, maar ik wil aan de andere kant toch ook eerst zeker weten dat alles nog ok is :)

Vakantie is nog niet zo een slecht plan... Waar ben je geweest Caat01?
 
Oh ja, misselijk, moe en bij mij ook nog kokhalzen erbij (als ik bv. een tomaat zie, of overrijpe aardbeien ruik...). En het 'erge' is dat er meerdere meiden in mijn omgeving zwanger zijn en allemaal NERGENS LAST van hebben. Fijn! Voor hun! Maar ik krijg het idee dat ik mij aanstel haha. Daar heb ik mij gelukkig wel overheen kunnen zetten, maar helaas niemand in mijn omgeving om mijn kwaaltjes mee te delen. Gelukkig is mijn vriend ontzettend zorgzaam. En ik heb op een zwangerschapsapp gelezen dat je moet afspreken dat je 1x per dag mag zeuren, zodat het niet alleen maar over de slechte dingen gaat. Ik moet zeggen... gaat me steeds beter af ;).
 
Oh 1x per dag zeuren, dat moet ik ook maar gaan doen! Gister naar concert at sea geweest, hartstikke leuk maar mensen wat voel ik me vandaag brak. Als een kater zonder dat ik gedronken heb, bleg. Hoofdpijn, misselijk, pijn in mn rug (en een dochter die gewoon om 7 uur wakker was). Blof had een toepasselijk nummer gisteravond: Spijt heb je morgen maar. Haha dat heb ik nu wel een beetje. Goed...dat was het zeuren voor vandaag weer :).
Had donderdag mijn termijn echo, was wederom verder dan gedacht: 10 weken, 2 dagen. Baby was al druk aan het spartelen. Vind het wel bijzonder dat ik ruim 1,5 week verder ben dan gedacht terwijl ik weet wanneer mijn eisprong was. Dan kan het natuurlijk wel een paar dagen schelen maar zoveel? Nou ja, tegen het eind ben ik vast blij dat ik niet nog langer 'moet'.
Fijne zondag allemaal!
 
Terug
Bovenaan