Zwanger en uitgerekend in januari!

Hoi K.

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend he.. de 1e?

Vind het wel grappig om te lezen dat alle klachten/kwaaltjes anders zijn. Ikzelf heb op dit moment erg veel last van mijn rug..
 
Hallo dames,
Aller eerst gefeliciteerd!
Ik ben ongeveer na 3 jaar uiteindelijk zwanger geworden, ik ben 23 jaar oud. Vandaag naar de huisarts geweest omdat ik erg veel last heb (ongeveer 5 dagen al) van krampjes, moeheid, minder eten en mijn borsten doen zeer. Zelf dacht ik ja hoor hou je maar weer voor de gek met je schijnzwanger te zijn, maar opeens hoorde ik, je bent zwanger en het is ongeveer 5 weken en 4 dagen!! Morgen bel ik de verloskundige om een afspraak te maken, erg spannend allemaal en ook wij zijn erg blij!!! Ik ben zelf alleen wel bang voor een miskraam, omdat de gynaecoloog dat zei, dat dat wel kon gebeuren omdat het al zo moeilijk was met zwanger worden, maar ik blijf positief!! Zo spannend voor de eerste echo..!
 
Aaah, ben net heel erg geschrokken. Kwam er op het toilet achter dat ik wat (rood) bloed ben verloren met een heeeeeel klein stolseltje erin! Zou dit een miskraam kunnen zijn of zou dit onder een normale bloeding vallen? Heb geen ongesteldheidskrampjes gehad, alleen af en toe een steek.. gaat nog lang duren voordat ik maandag de verloskundige kan bellen :-(
 
Nu nog een hele kleine hoeveelheid oud bloed, bijna niet meer noemenswaardig..maar ga morgen voor de zekerheid toch even bellen!

Maak me nog steeds een beetje zorgen, maar je leest er ook weer veel over dat het 'erbij' hoort..
 
oke thnx Caat! Stelt me nog wat geruster! Zal morgen wel even laten weten nadatk met de vk contact heb gehad!
 
Terug
Bovenaan