Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hoi allemaal,
<p style="text-align: left;"><span style="line-height: 1.5;">Gefeliciteerd allemaal!  Ik heb vandaag ook positief getest. Wat leuk dat ik hier lekker mee kan kletsen terwijl bijna niemand het nog weet.</span></p>
<p style="text-align: left;">X</p>

Vk belde net om de afspraak een dag eerder te doen dag kwam beter uit.

Dus eerste echo en intake is op 30 november. Klinkt alweer iets minder ver weg dan 1 december haha

Fijn Hennetje ;) das toch een dag eerder zou ik ook blij mee zijn ;)

ik ben echt benieuwd maandag wat ik ga zien....

of juli uitgerekend of juni, 1 of 2... spannend allemaal.

tweelingen zitten in beide families dus pfff zweet breekt me uit hahaha

Alle zwangeren gefeliciteerd!

Wat kwaaltjes heb ik nog niet zoveel last. Bij de eerste had ik 9 maanden nergens last van, hoop dat dat nu weer is.

Nu af en toe misselijk maar als ik wat eet gaat het wel weer. En mijn darmen rommelen enorm, maar dat had ik bij de eerste ook.

De verloskundige ga ik volgende week bellen, ze is al op de hoogte dus dat komt wel goed!

Hoi allemaal, ik sluit me ook graag aan, vanmorgen positief getest. Ik zag het totaaaal niet aankomen. Zijn vanaf sept aan het proberen maar ik had totaal geen kwaaltjes, niets! Niet super moe, geen pijnlijke borsten of misselijk. Zou afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden, daar leek het ook op, had bruine afscheiding. Maar wilde niet goed doorbreken. Toch maar getest: positief!!! Super blij en totaal overdonderd.

Maak me nog nog wel wat zorgen over die bruine afscheiding, iemand ervaring mee? Maandag de vk bellen voor een afspraak, spannend!!!

Terug
Bovenaan