Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Ik heb zelf nog niet echt last van veel plassen. Ben nu 5+2 weken, waarschijnlijk 5 juli uitgerekend. Heb wel last van af en toe misselijkheid 's ochtends en 's avonds en mijn buik van slag. Ontzettend veel last van lucht in mijn buik, veel aan het boeren en mijn ontlasting is anders (sorry haha...). Herkennen jullie dit??

Morgenvroeg een ontbijtje met de collega's omdat er een jarig is. Hoop dat ik dan niet misselijk ben anders moet ik het afzeggen ook nog :)

Winderigheid heb ik voornamelijk savonds veel last van en ontlasting is ene dag 3 x PD en andere dag niet of maar 1 x. Maar die vind ik moeilijk om te classificeren aangezien ik PDS heb (prikkelbare darm syndroom) en daarnaast nog fibromyalgie waar ik godzijdank Door die hormonen nu weinig tot.geen last van heb ondanks dat ik heb moeten stoppen met pijnmedicatie.

Ik heb nog geen enkele kwaal, alhoewel.. Ik voelde me vanavond wat anders, niet misselijk maar t zat me niet helemaal lekker. Vaak naar de wc heb ik ook nog niet.

Maar goed, ben dan ook nog maar een paar weken onderweg.. ;-)

25 november is onze eerste afspraak bij de verloskundige

Hallo

Ik ben  andaag 5.4 weken zwanger

Ben erg onzeker en vooral omdat me darmen erg vanslag zijn waardoor ik elke keer kramp in me buik heb

Heb niet echt kwaaltjes met vlagen misselijk en wel moe maar weinig meer

Wie is er ook zo onzeker in deze periode

Groetjes

Denk het sowieso voor iedereen een onzekere tijd is. Als je de kramp voelt zul je merken dat dat toch anders is dan ongesteldheid s kramp is. En als je je dat bedenkt dan veer gaan ;) dan sta je er niet bij stil. Is maar een tip;)

Hallo dames,

Ook ik mag mij in dit forum gaan mengen! Vind het zo leuk om met andere vrouwen er over te praten. Zeker omdat je het op dit moment nog niet echt aan iedereen vertelt. Ik heb afgelopen dinsdag positief getest. En ik heb 1 december mijn 1e echo. Heel erg spannend. Het lijkt nog zo onrealistisch omdat je niet direct Door hebt dat je zwanger bent. Ik verwachte een menstruatie geen positieve test. Maar wat hebben we gejuicht toen het wel zo was. We zijn een jaar bezig geweest en op een gegeven moment twijfel je aan je eigen "gezondheid". Maar we zijn super blij en genieten er nu al van! :)

Groetjes Sylvia

Welkom Babygirl-89,

Nu is mijn naam wel aangepast☺

Ben nu 5 weken en 2 dagen. Heb 1 dec eerste afspraak verloskundige. Das nog wel ff wachten.

Verder zeer weinig klachten, wel wat meer moe en iets meer plassen.

X

Terug
Bovenaan