Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hallo allemaal!

Ik heb afgelopen maandag positief getest. Waren er pas een maandje mee bezig, dus de 2e maand gelijk raak :) Niet verwacht dat het zo snel zou gaan eigenlijk haha!
Ben als het goed is morgen 4 weken, gaan het dan ook gelijk aan onze ouders vertellen. Wilden het eigenlijk nog even geheim houden tot 12 weken, maar zijn beiden nogal flapuit en zijn bang dat we het toch verklappen. Ook is het onze eerste, dus willen we graag onze ouders overal bij betrekken! Vandaar dat we het toch maar gaan vertellen
Hoop dat ik hier lekker kan meekletsen over de zwangerschap!

Gr.

Goh als ik dit zo lees zitten we erg dicht bij elkaar qua uitgerekende datum! Zelf kwam ik op 10 juli uit. Maar als het goed is gaat de verloskundige het ook nog na rekenen met de echo.

Pfff.. vandaag met werken echt vrij veel last gehad van het vele plassen!  Hahahha. Iedere stap die ik zette (en dat zijn er nogal wat.) Voelde alsof ik in me broek plaste! Hebben jullie daar ook al last van?

Mijn termijn echo is maandag...zo benieuwd. Want ze twijfelen of mijn laatste ongesteldheid wel ongesteldheid was. Was daarvoor tien dagen over tijd. Maar heb toen flinke smakkert gemaakt met ambulance erbij..dus kan zijn ik toen al zwanger was. Pffff spannend

<p style="text-align: right;">Spannend mamavan4tobe. Wat denk je zelf hoe ver je bent? Of heb je zelf ook geen idee? Het zou dan om een verschil van hoeveel weken zijn? Spannend!</p>
<p style="text-align: right;">Leuk om al zoveel toekomstige mama's te ontmoeten zo!</p>

Terug
Bovenaan