Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Welkom en gefeliciteerd nieuwe mama's!

Ik heb mijzelf gisteren aangemeld bij moeders voor moeders. Hebben jullie daar ervaringen mee ?

Daar ben ik heel benieuwd naar !

Hoi Suus je,

Ik heb er wel over gelezen en het leek mij wel wat maar ik heb morgen een afspraak bij de huisarts en dan wil ik is met haar overleggen hoe of wat. Het is toch mooi als je zo iemand kan helpen.

Dus word vervolgd haha.

En nieuwe zwangere dames welkom en gefeliciteerd!

Gefeliciteerd nieuwe aanstaande mama's!

Moeders voor moeders heb ik geen ervaringen mee. Heb het bij mijn vorige zwangerschap niet gedaan. Maar twijfel nu. This voor mn gevoel best een gedoe. Dus ben inderdaad benieuwd naar ervaringen.

Mamavan4tobe, succes morgen met je echo! Laat je het weten hoe het was? En of het er 1 of 2 zijn ;-)

dank je wel ;)

natuurlijk laat ik jullie weten hoe het gegaan is.. pfff spannend...

hoe ga ik in godsnaam de nacht door komen hahahahaha

Ik weet niet of ik dit keer mee doe met moeders voor moeders, natuurlijk zou ik er andere mensen mee kunnen helpen. Maar mijn situatie is al zo ..... zonder moeders voor moeders ;) ik weet t echt niet

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook meegedaan aan moeders voor moeders. Het waarschijnlijk idd wel veel werk maar je kan er ook voor kiezen om alleen je ochtendurine op te vangen, beter iets dan niets! Ik ben wel eerder gestopt ermee omdat ik er geen zin meer in had, maar dat was geen probleem!  Ik ga er nu weer aan mee doen, maar dan ook alleen de ochtendurine.

Hai allemaal,

gefeliciteerd iedereen ;-) wat een Wonder he om je zwanger te voelen! Ik zwanger van onze eerste kindje en Bij mij zijn de allereerste gevoelens van smorgens misselijk wakker worden meestal en gespannen buik en borsten verder voel ik mij prima ;-)

Eerste test maandag 2 nov gaf aan 2 streepjes en woensdags test gaf 2-3 weken aan dus ben ong 5 weken onderweg 😉 Morgen ga ik huisarts inlichten..

Ben bijna 27 jaar>en jullie? en hoe voelen jullie je?

Vind t heel interessant om ervaring verhalen te lezen en zou het leuk en interessant vinden om met meiden van dezelfde leeftijd en in zelfde stadium in contact te komen ;-)

Terug
Bovenaan