Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Gefeliciteerd evi en welkom in ons clubje. Over bruine afscheiding hoef je je totaal geen zorgen te maken. Sommige vrouwen hebben zelfs nog last van hele lichte bloedingen. Ik heb ook bruine afscheiding en gelukkig in geen een van mijn zwangerschappen bloedingen gehad. Dat lijkt me niet zo prettig idee.

Hoi Evi,

Allereerst van harte gefeliciteerd en welkom bij de club!

Over de bruine afscheiding hoef je je geen zorgen te maken zolang het niet op je normale menstruatie lijkt. Ik begrijp wel dat je het eng vind!

Heb je de maand ervoor nog een normale menstruatie gehad?

Oh neeee..... wat is dit? Vanmorgen wezen zwemmen, halverwege even rusten. Mn buik voelde raar. Nu nog steeds, en voelt alsof het mis is. Het voelt als soort kraampjes zo af en toe. Voelt niet zoals het hoort. Wat moet ik hier nou weer mee? Tzal toch niet weer fout gaan? Iemand ervaring mee? Kzit me ook te bedenken of ik dit gevoel normaal ook wel eens had na het zwemmen. Volgens mij wel, maar twijfel nu enorm. Hoop niet dat ik ga bloeden :-(

<p style="text-align: left;">Het is makkelijk praten maar probeer rustig te blijven. Zolang je nog geen bloeding hebt lijkt mij dat er niks aan de hand is.</p>
<p style="text-align: left;">Wil je toch een medisch advies, zou ik de huisartsenpost even bellen als ik jou was</p>

Hennetje1988, ik probeer rustig te blijven, maar is best lastig. Net mn temp op gemeten, die was nog hoog gelukkig. Voelde net soort plopjes in mn buik, is dit normaal? Iemand ervaring mee?

Gelukkig! Het rare gevoel van gister is gelukkig weg. Dus mn angst is weer verdwenen gelukkig. Bij elk raar gevoel ben je gelijk onzeker, tenminste ik dan.

Hallo allemaal ik ben ook nieuw hier heb even sinds gister avond alles doorgelezen dacht als ik me aansluit moet ik wel even op de hoogte zijn. Ik moest woensdag ongesteld worden en vrijdag even getest en ja hoor het was raak! Super blij ben wel een erg jonge mama dan maar dat vind ik juist leuk. Hiervoor een miskraam gehad dus hoop dat dit goed afloopt. Morgen even mijn vk en huisarts bellen voor een afspraak. En gefeliciteerd alle mama's!

Terug
Bovenaan