Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Ik ben een jonge moeder van 21, en heb al een zoontje van anderhalf. Hij was niet gepland, maar heeeel welkom. En nu genieten we enorm van hem. Dus ook niet echt jou leeftijd BiancaDeborah.

Ik ben wel wat meer moe, en moet voor mn idee wel vaker plassen. Verder nog geen klachten gelukkig.

Welkom! :)

Hoi BiancaDeborah,

Ik ben ook 27 en nu 5w/1d onderweg en voor de eerste keer dus vind alles super spannend.

Even voor allen ook een vraag, toen ik er net achter kwam dat ik zwanger was heb ik de eerste paar dagen wat last gehad van krampen wat uiteindelijk windjes waren. Nu heb ik daar geen last meer van. Hebben mijn darmen er dan een beetje vrede mee dat ze wat zijn verschoven? Behalve dat mijn borsten onwijs pijnlijk zijn heb ik eigenlijk op dit moment nergens last van...

(Sorry ben soms zo onzeker als de pest of alles nog wel in orde is)

Hallo dames ik mag nu ook eindelijk een berichtje plaatsen..

Gisteren zijn we er achter gekomen dat ik zwanger ben... morgen 5 weken zwanger!! 😆

De klachten van deze maamd zijn.. lang en veel slapen, last van maagzuur en alleen renies helpen, opgezette maar pijnloze borsten, ontzettend chagrijnig (ben ik anders werkelijk nooit!) en sinds gisteren verschrikkelijk misselijk!!

Morgen naar de huisarts en opzoek naar een verloskundige 😊

bedankt voor alle welkom's 😉

Hennetje1988>leuk dat we zelfde leeftijd hebben en beide eerste kindje krijgen als zwangerschap positief doorgaat ;-) alles is zeker heel spannend en meer super interessant toch. Antwoord op je algemene vraag: had ook last van veel lucht in m'n buik. Darmen wennen wel ;-) ik ben ook iets onzeker maar dat is vast van lieve lee los te laten als hulpverleners op je gemak kunnen stellen en je verder bent ;-)

loessie87, wij zijn denk op zelfde datum uitgerekend ;-) maar ik heb nog geen afspraak gehad dus kan nog anders lopen..

jeetje wat veel mensen zitten al in deze groep>allemaal gefeliciteerd en een gelukkige zwangerschap gewenst ;-)

lianne88 wow jij hebt andere wending op onze leeftijd maar zo kan t ook>komt vast goed qua mening van omgeving als jullie er samen wel achter staan ;-) veel succes.

en mommytobe wij waren ook zo snel en onverwacht en zeker gewenst zwanger ;-) onze ouders hebben wij ook meteen ingelicht zodat zij ons kunnen bijstaan en wij erover kunnen praten zo over de eerste keer ;-)

Spannende week deze week, donderdag mogen we een appartementje bezichtigen! Is wel een groepsbezichtiging dus is nog niet eens zeker of we deze wel krijgen.

En vanaf morgen solliciteren bij mijn vriend in de buurt (140 km verderop), ik mocht altijd tijdelijk bij hem en mijn schoonouders intrekken, als ik maar alvast werk had daar. Dus ben benieuwd wat er de komende weken gaat gebeuren! We hebben vandaag al wel wat meubeltjes gekocht, super leuk allemaal!

Terug
Bovenaan