Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Ondanks dat ik super blij ben met mijn zwangerschap zit ik er wel heel erg mee met de misselijkheid ik heb het elke keer in de avond waardoor mijn hele slaapritme verpest wordt iemand tips hiervoor..

🎉 ook wij hebben positief getest afgelopen donderdag..  Dus ongeveer 4-5 weken zwanger!

Ik merk nog helemaal niets.. Zo spannend allemaal! Ik ben trouwens ook bijna 27 en het wordt onze eerste!

Goedemorgen,

Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!!

Hier gister ook weer een positieve test na een miskraam in september.
Wij hadden dit niet zo snel weer verwacht maar toch bleef de ongesteldheid deze maand weer uit. Waar de vorige keer de testen (heb er 4 gedaan) een zeer zwak tweede streepje gaven, was er deze keer geen twijfel mogelijk zodra ik de test had gedaan ontstond er een duidelijk kruis en was de controlestreep er ook. Na 3 minuten nogmaals afgelezen en was het echt duidelijk :)

Nu wel super onzeker, wat moet ik doen, de verloskundige meteen bellen of nog even afwachten? Later deze week nog een test doen?

Ik heb wel last van misselijkheid, gevoelige borsten en een behoorlijke onrustige buik. Het voelt als of mijn darmen met zichzelf in de knoop zitten :S Ook ben ik behoorlijk moe, maar dit kan ook komen doordat het nu langer donker buiten is.

Groeten Esther

Hoi Esther,

Positief is positief. Even met de huisarts bellen en dan kan je een verloskundige gaan zoeken en als je denkt bij deze voel ik me goed dan afspraak maken.

En alle nieuwe mama's in spe van harte gefeliciteerd en welkom!

@Sal-T ik heb er ook vooral last van in de avond, dus ochtendmisselijkheid? Wat is dat? Ik heb wel eens gelezen dat ginger ale drinken werkt, maar ik vind dat vies dus nooit geprobeerd.

Ik heb al vanaf dit weekend geen last meer gehad van misselijkheid. Wel erg gevoelige borsten, maar ondanks dat ben ik zo bang dat het mis gaat :/ Die misselijkheid is niet fijn maar wel een goed teken

Hey allemaal,
Bij het lezen van alle kwaaltjes maak ik me haast zorgen dat het bij mij niet goed gaat... Ik voel nauwelijks iets. Ik ben niet misselijk of extreem moe (wel iets meer maar daar kan ik me goed overheen zetten), mijn borsten zijn niet extreem gevoelig. Wel heb ik een hele onrustige buik, veel gerommel en beetje zeurende pijn. Niet zo erg dat ik er de hele dag mee bezig ben, maar als ik er op let is het er wel steeds. Goed te doen dus!

Gister aangemeld bij de vk, wordt deze week gebeld voor een intake en termijnecho, spannend!!!

he meiden,

ik kom graag mee kletsen!

hier afgelopen vrijdag positief getest !!

super blij mee

alleen door onregelmatige cyclus geen ider hoe ver precies... Test knalde er wel uit dus verloskundige dacht misschien aan een week of vijf...

mij denk dus dat ik in juli ben uitgerekend....

20 november echo en intake bij de verloskundige. Dus nog super spannend tot die tijd!! Hoop dat alles goed is

Terug
Bovenaan