Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hier afgelopen vrijdag ook een positieve test! Spannend, maar ook erg blij natuurlijk!

Ik moet nog wel erg lang wachten op de eerste echo.. 16 december pas!

Tis ons eerste kindje dus ik weet ook niet zo goed wat ik kan verwachten..

He meiden,

Hier al een paar dagen een zeurende buikpijn...

Zijn er meiden die dit bekend voor komt? Het maakt me best onzeker merk ik... Vind het iedere keer eng als ik naar de wc ga... :(

20 november pas afspraak bij de verloskundige dus super spannend....

Voor ons is het de tweede trouwens

Hou je ontlasting goed in de gaten. Misschien obstipatie of je darmen die zich moeten aanpassen aan de nieuwe situatie.

Als je echt medisch advies wil kan je altijd je huisarts even bellen of de verloskundige

Thnx Hennetje!

Ja darmen zijn wel ook flink van streek idd...

Had dit bij mn eerste zwangerschap niet zo, dus wordt er onzeker van...

Bij mij is het ook op de hobbel namelijk haha en heb ook last van misselijkheid en soms een weeïg gevoel dus herkende de klachten wel een beetje

Nou hier ben ik dan ;) ben maximaal vijf weken! En weten nog niet precies hoe ver ook niet of het er één of twee zijn.Wel het ze drie keer gevraagd wanneer ik nu die positieve test had gedaan...paar keer herhaald toch echt 29 oktober. Volgens haar is dat heel erg extreem vroeg om een positieve test te hebben....ook mijn armen zitten totaal onder de uitslag...in alle zwangerschappen niet gehad! Nu mag ik over twee weken weer terug voor nog een echo. Pfff nog spannend.

Terug
Bovenaan