Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Mamavan4tobe: dat is even een tegenvaller, of niet? Gelukkig hebben ze een zwangerschap niet uitgesloten dan. Dat had ook nog gekund. Samen in spanning afwachten tot de echo.

Uitslag had ik bij mij vorige zwangerschap ook. De plekken waar het zat (hand, ogen, elleboog & knieholte), waren dikker, ik zag er niet uit, en het jeukte. Na een paar dagen trok het weg. Even goed in de gaten houden.

@mamavan4tobe hoe ver dacht je eerst te zijn dan?? Maar als je echt 5 weken bent heb je inderdaad heel vroeg positief getest!

Spannend mama4tobe!

Wacht je nu ook nog ff met het vertellen aan je omgeving door de onzekerheid?

Dat wachten op die echo is echt erg he....

Ik ben 31 en we hebben al een zoontje die in aug 2 is geworden

Ik heb vanochtend de verloskundige gebeld en ik mag 1 december voor de echo komen.

Ondanks dat het bij onze eerste mis is gegaan en ik nu andere dingen voel dan bij de eerste ben ik niet bang dat het mis gaat.  Misschien ook juist omdat het bij mij aan het eind pas mis ging....

@evie ik had bij mijn eerste ook nergens last van dus maak je geen zorgen. Elke zwangerschap is weer anders!

Hee dames,

Vorige week getest, ben nu bijna 6 weken zwanger.

Ben zelf alleen erg moe,hoofdpijn en een flinke rommelde buik.

Voor de rest voel ik me prima, allee  vind het allemaal zo spannend!

Hoop dat alles goed zit, 17 november moeten we op controle bij de verloskundige.

Bloed is wel al getest dat was inorde!

Wat een gezellige grote groep hebben we al !

Hier beginnen de Kwaaltjes een beetje te komen.. Al 3 dagen aan 1 stuk door hoofdpijn... en vandaag voor het eerst last gehad van ochtend misselijkheid. Hihi.

hallo allemaal ben ik weer ;) ja blijf lekker bij jullie in de club! Mijn moeder heb ik het net voor de echo verteld pfff was op van de zenuwen...vriend lief redde het niet door problemen op.de zaak. Mam wilde graag met me mee. Savonds toen mijn vriend en mijn pa.ook thuis waren na veel zenuwen en gedachtes van hoe moet ik het in godsnaam vertellen! Maar gelukkig blijven ze ons.steunen. Pak.van mijn hart.

De misselijkheid is hier nu ook aan t opborrelen...

Terug
Bovenaan