Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Ook hier begint de misselijkheid toe te nemen. Gisteren hele dag hoofdpijn  gehad en vaak boven  de toilet gehangen. Niet over gegeven maar om half 10 met 2 paracetamolletjes mn bed in gekropen.

Nog 2 dagen dan gaan wij het onze ouders vertellen ben morgen 5.5 week dus super spannend!!

<p style="text-align: left;">Voor mijn ouders word het hun eerste kleinkind en ik denk dat ze zullen schrikken van blijdschap daar ik al een week tegen ze lieg hahaha.</p>
<p style="text-align: left;">Mijn schoonouders word hun 3e kleinkind en  denk ook erg blij maar ik vermoed dat mijn schoonmoeder direct over mijn roken zal beginnen. Ik ben er wel met de longverpleegkundige mee bezig te stoppen maar het wil nog niet helemaal. De wil is er wel gelukkig voor de uk dus daar ben ik een beetje bang voor</p>

Hallo dames

wat leuk zwanger zijn!

Wij waren er even mee bezig en ineens denk ik gistere van,wanneer moest ik ook al weer ongi worden🙄.. Terug geteld 1,5 week overtijd schrok me kapot. Alles kon behalve dat ik zwanger zou zijn dat geloofde ik niet.snel een testje gedaan 2 streepjes nog een testje gedaan van clearblu 2-3 weken zwanger.

ik kan het nog steeds niet geloven, dat er een wondertje in mn buik zit. 30 nov hebben we de 8 weken echo. Hopen dat alles goed komt. Dit duurde voor mij namelijk 3 jaar zit nu echt in de wolken❤️ Ben zo bang voor teleurstelling.

Maar voel me ook gewoon goed alleen wat gerommel in mn buik en hoofdpijn.

Hoi allemaal,

gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik heb vrijdag een positieve test gehad. 2-3 weken zwanger gaf de test aan. We zijn pas net gestopt met de pil. Mijn cyclus was de 1e keer 35 dagen. Daarna 8 weken geen menstruatie gehad en afgelopen vrijdag pas een positieve test. Dit is onze 1e zwangerschap. Ik ben 28. Vandaag de verloskundige bellen, benieuwd wanneer ik mag komen en hoever ik precies ben. Denk nu 5,5 week ongeveer.

hallo allemaal,

eerst proficiat aan al die mama's in spe!

ikzelf ben 6w en 3d. Ik heb al een echo gehad op 5w5d nu moet ik terug 3dec. Spannend, dan ben ik 10weken... dan gaan we het ook vertellen, ik moet wel omdat ik risicoberoep heb.

ik ben vooral in de avond misselijk, maar heb gisteren voeten goed warm gehouden en was. Veel minder al... Wel ook obstipatie 😒

groetjes

Ook Ik heb vanmorgen een positieve test gehad.. ow wat ben ik blij.. maar wat duren de aankomende weken nu lang.. het mag van mij wel juli zijn haha..

Ik heb nog totaal geen klachten wat ik dan weer vervelend vind.. klachten zijn ook niet fijn maar niks voelen is ook niks.

Ik hoop dat we allemaal een fijne zwangerschap krijgen.

Hallo allemaal! Ook ik heb vandaag positief getest! Heel bijzonder! Hier nog weinig klachten. Wel veel kleine boertjes laten en snel vet haar. Weet niet of dit er me te maken heeft!

Ga morgen de vk mailen. Bellen jullie ook de huisarts?

Terug
Bovenaan