Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Ja het was flink schrikken Biancadeborah. Maar nu zijn we er wel heel blij mee hoor :)

Gister hebben we het aan opa en oma verteld, gelukkig reageerde ze heel positief en vonden ze het erg leuk. Binnenkort de ouders!

We twijfelden wel omdat we eigenlijk de echo van 25 nov willen afwachten.. Maar konden het toch niet voor ons houden haha.

Verder nog steeds weinig last van kwaaltjes, wat me wel eens onzeker maakt.

Wel snel vet haar en heb gevoelige borsten. Ze lijken ook wat te groeien. Ik zie het vooral aan de littekens. (Heb een borstverkleining gehad).

Hoi Kellie89,

Boertjes laten doe ik ook moet van ver komen lijkt het dan wel. Vet haar.. Ja ik weet niet of dat echt een symptoom is maar ik heb daar inderdaad ook last van.

Ik heb toen ik het ontdekte eerst de huisarts gebeld om toch even in te lichten (is meestal wel zo prettig voordat je bijvoorbeeld voor iets anders komt en ze niet op de hoogte zijn. Krijg je verkeerde medicatie die je niet mag bij je zwangerschap) en daarna heb ik een verloskundige gezocht en afspraak gemaakt.

Nieuwe mama's welkom in de groep!

@Lianne en Hennetje hmz, dat vette haar herken ik ook! Best logisch mss als je aan de hormonenhysterie denkt haha.

@Lianne ik heb ook borstverkleining gehad! Wat valt jou op aan de littekens dan, volgens mij veranderd er niet veel bij mij? Ben je van plan op borstvoeding te geven. Ik ben zelf heel bang dat dat niet meer kan gezien de operatie. Pff dat is nog wel veel vooruit denken he!

Vandaag gebeld door de VK, mag bij 10 weken precies een echo komen maken, ben nu 5 +2 weken. 15 dec de echt en 18e de intake. Heeeeeeel spannend vind ik het! Als alles goed gaat, gaan we het met de Kerst vertellen.

@S26, geen zorgen meid, ik heb 8 dagen lang bruine afscheiding gehad. En volgens de VK kan dat echt geen kwaad als het geen helder bloed is. Het kan zijn van het innestelen van het eitje of gewoon oud bloed zijn wat je nog kwijt moet. En als je je toch echt zorgen maakt, bel ffies met de VK of HA.

Spannend @S26! Maar geen bloed is goed!

Goede tip om de HA ook in te lichten! Ga ik doen!

Vandaag een opgeblazen gevoel! Of zit dat tussen de oren ;)

Ik houd het nog even stil in de familie en vrienden. Wel feestjes binnenkort.  Iemand tips? Blaasontsteking is wel een beetje voor de hand liggend ;)

Vandaag een appartement bezichtigd, waren als enige op komen dagen dus hij is voor ons! Mijn vriend gaat er eerst alleen wonen en ik kom er bij in zodra ik hier werk heb. Erg spannend allemaal!!

Het lijkt ook nog wel eeuwen te duren tot de eerste echo trouwens, op 4 december.. Ik kan echt niet wachten!

Ik had als smoes dat ik de dag ervoor nogal veel gezopen had en daarom op het feestje niet hoefde. Dat werkte ook samen met de vermoeidheid ;) ik ben tussen 11 en 12 uur echt helemaal op namelijk!  Misschien kun je die smoes ook gebruiken ;)

ik merk nu al aan mijn buik dat ik aan het groeien ben hahaha. Ik ben normaal gesproken heel plat en ben nu al 2x dikker dan normaal ! Heb zelfs al moeite om het te verbergen in me kleding :0 en ik merk iedere dag dat de Kwaaltjes toch echt wel heftiger worden ! Hahahah.

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren meerdere testen gedaan die positief waren!! Yeahh zwanger!! Ik ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger..

Na een half jaar gestopt met de pil is het ons gelukt. Ik ben erg blij, maar ook onzeker wat ik nu allemaal moet doen. Qua klachten begint het een beetje te komen, enorm opgeblazen buik met rommelende darmen en bij vlagen weeïg, misselijk gevoel..

Ik zal Maandag de huisarts bellen, ook omdat ik een trage schildklier van mezelf heb.

Terug
Bovenaan