Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Gefeliciteerd nieuwe meiden!

@suusje25 klinkt heel herkenbaar!! Hier ook al stiekem aan het kijken naar positiebroeken :O

Met onze eerste was het pas echt zichtbaar met 20 weken maar ik vrees dat ik dat nu niet ga halen :)

Evi, ik merk het aan het litteken wat van de tepel naar beneden loopt. Die verkleurt iets. Is in ieder geval beter zichtbaar.

Ik wil sowieso geen borstvoeding geven. Maar kan me wel voorstellen dat je je daar zorgen over maakt. Maar sommigen kunnen dit nog gewoon, denk dat het dan gewoon uit proberen is?

Hoelang duurt een eerste afspraak bij de vk eigenlijk?

@lianne, bij mij duurde hij ruim 3 kwartier. Maar dat kwam omdat ik een inwendige echo heb gehad omdat de vk dacht dat ik verder was dan 3 weken. Hoe lang een afspraak normaal gesproken duurt weet ik niet.

Ik heb vanavond een consulente van moeders voor moeders  op bezoek gehad. En mocht meteen beginnen met verzamelen van urine ! En heb als kadootje voor de moeite een hele mooie superzachte wikkeldeken gekregen! Ben er nu al verliefd op !

Ik heb dat ook met mijn broeken hoor verschrikkelijk een broek die ik 2 week geleden nog aan kon krijg ik nu amper dicht en moet met knoop en rits een stukje open anders drukt hij op mn baarmoeder, is daar erg hard en verdikt.  Dus ik ga morgen  ook kijken naar andere broek.

Ik had bij de eerste pas bij 5 maanden een buikje, maar denk dat het nu wel eerder is. Merk er nu nog niks van gelukkig :)

Dat je broeken nu al strak zitten komt door je darmen, die zetten uit. Dus voor de meiden die denken dat het een babybuik is, helaas!  Je baarmoeder zit nog veilig achter je schaambotje...

Nou Loessie87

Ik ben verre van dun en hb dus van mn eigen best wel een buikje. Dus die darmen hebben ruimte zat om te zwemmen.

Maar onder dat buikje is het mijn baarmoeder die hard en verdikt is ook huisarts zegt dat het mn baarmoeder is..

Die acht de kans ook niet onmogelijk dat ik misschien al wat verder ben maar dat is afwachten op de echo.

Dus we wachten rustig af hihi

Gefeliciteerd allemaal!

ook ik heb van het weekend positief getest! Helemaal blij! Heb ook al een afspraak met MvM voor komende week en een afspraak bij de VK op 15dec.

@evi2015, we hebben op dezelfde dag de echo. ik ben dan ook ongeveer 10 weken! onze intake is op de 17de.

Het lijkt wel nog een eeuwigheid te duren!

Hoi tessa! Jij ook gefeliciteerd! Wij lopen idd super gelijk. Ik heb dinsdagavond een afspraak met de consultant van moeders voor moeders. Mijn echo is de 18e want dan ben ik precies 10 weken, intake is dan de 18e. Nog 3 heeeeeeele lange weken haha. Heb je al wat kwaaltjes of valt het mee?

Terug
Bovenaan