Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hoi Evi, 15 december toch? Is nog 5 heeele lange weken!! Heb nog bijna geen kwaaltje, alleen zere borsten. Dus heb niets te klagen :) Ik vind het wel heel spannend allemaal... (het is bij mij 1xtje misgegaan) Dat drukt de pret een beetje, maar we gaan er van uit dat alles nu gewoon goed gaat :)

Ook hier al best een buikje. Doe flink mn best om dat goed te verbergen zodra mn moeder of een vriendin op bezoek is. Aangezien zij weten van mijn miskraam, en dat wij graag een 2de willen. Best lastig in sommige kleren, en houdingen.

Achja.. mn moeder mag over 3 weken mee genieten. Nog even volhouden :)

Wat duren de weken lang zeg. Nog 1 week en 6 dagen voor de echo. Pfffff.... kan niet wachten. Ben dan 8w + 5d zwanger. (Ivm miskraam echo week eerder.

Weten jullie al of jullie het geslacht willen weten bij de 20w echo?

Ik heb mijn eerste echo ook met 8 weken, mocht eerder ivm de doodgeboorte van mijn zoontje maar dat wil ik niet. Ik wil een zo normaal mogelijke zwangerschap ondanks de voorgeschiedenis. Ik vind het ook nog heel lang duren hoor!  Ik wil niet weten wat het wordt,  bij mijn eerste wist ik het wel en wil nu weten hoe het is om het niet te weten. Maaktom niet uit, als het maar leeft!

Hennetje, misschien ben je dan idd wel iets verder.

MVM heeft bij mij nog geen contact opgenomen, vreemd!

<p style="text-align: left;">Wij laten ons verassen!  :) Wij kiezen er bewust voor om het niet te willen weten :)</p>
<p style="text-align: left;">We hebben intussen het ook aan onze vrienden verteld :) nog 3 vrienden weten van niks. Maar dat komt nog. Maar ze waren allemaal wel super enthousiast! Echt prachtig om te horen! Aan wie willen jullie het allemaal vertellen?</p>

Loessie87, dat wordt wel een spannende zwangerschap dan, of zie je dat zelf anders. Hoe ver was je toen je zoontje dood werd geboren?

Ik wil het aan de ene kant wel weten, maar vind de verrassing ook erg leuk. Aangezien wij het bij de 1ste niet wisten, en iedereen dacht dat het een meisje werd, en het toch echt een jongen is. Wel erg nieuwsgierig of nu de leuke meisjes kleren in de kast mogen, of weer de stoere kleren :) Duurt nog veel te lang. Haha...

Ik heb me net ook aangemeld voor MVM. Ben benieuwd hoe ik het ga ervaren.

Wel echt super fijn om te lezen dat er al zoveel vrouwen/meiden zwanger mogen! Hopelijk blijft alles bij iedereen goed gaan, en mogen we in Juli ons kleine wondertje in onze armen hebben :)

Wij hebben het deze week onze ouders broers zus verteld en mijn 2 beste vrienden. Mijn man zijn 2 beste vrienden krijgen het iets later te horen omdat onze tijd helaas maar kort was in het westen.

Iedereen onwijs blij dus was erg leuk zo.

Nog 2 weekjes en paar dagen en dan mag ik voor de 8 weken echo en intake dus super spannend!

Hallo allemaal,

Nu bijna 6 weken zwanger en mag 1 december voor de 8 weken echo :) Erg benieuwd of ze daadwerkelijk een echo gaan maken of alleen een doptone opnamen maken.

Gelukkig vrijwel geen kwaaltjes, af en toe een 'raar' gevoel.

Ik zit erover na te denken om zwangerschapsgym of yoga te gaan doen, maar wanneer kun je je voor zoiets opgeven?

Blijemama94, Mijn zoontje is na 41 weken overleden, dus op het moment dat je het niet meer verwacht.

Gebruiker802988, het wordt denk ik een echo omdat met de doptone vaak nog niks te horen.  Ik had bij mijn eerste een inwendige echo omdat het op de normale manier niet ging....

Terug
Bovenaan