Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hey allemaal,

gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

wij zijn er deze week achter gekomen dat we in verwachting zijn, een verrassing! Waarschijnlijk ben ik 5 of 6 weken zwanger. We hebben het al aan onze ouders verteld, broers en zussen ook. Met de rest (vrienden en vriendinnen) wachten we waarschijnlijk tot 12 weken. Maar dat hangt er vanaf hoe lang we het stil kunnen houden met de feestdagen in aantocht ;) Maandag bellen met de verloskundige voor een intakegesprek! Ik vind t wel spannend allemaal, het onze eerste zwangerschap en alles is nieuw! Leuk om jullie ervaringen en tips te lezen.

Dat is wel heftig zeg Loessie87. Was daar een speciale oorzaak voor? Of hebben ze dat niet onderzocht? Extra spannend deze zwangerschap dan. Succes en sterkte!

Dat is zeker heftig Loessie87!

Hier vanochtend voor de zekerheid nog een test gedaan..

Gaf gelukkig zwanger en 3+ aan :) Toch fijn ff die bevestiging!

Hoop dat het snel vrijdag is en dat we dan een mooie uk (in wording) mogen zien!

Doptone is volgens mij pas later idd. Bij onze eerste waren de eerste echo's ook inwendig omdat ze via mijn buik niet genoeg konden zien.

Hoi allemaal,

Jeetjemina wat voel ik me de afgelopen dagen beroerd zeg. Zoveel spugen is echt niet fijn. Ik weet waar het voor is natuurlijk maar het beperkt je zo in bepaalde dingen. Ik eet al voordat ik opsta maar dat helpt niet helaas.

Voor de rest heb ik nog niet echt kwaaltjes. Alhoewel ik deze toch echt wel heel vervelend vind.

Voor mij duurt het nog 2 weken dan de 8 weken echo! :)

Liefs

Ik hoef gelukkig niet te spugen. Maar voel me ook giga belabberd de laatste paar dagen. Alles wat in mijn neus komt qua geur stinkt heel erg en maakt me nog misselijker xD

<span style="line-height: 1.5;">@babygirl bij mij helpt het om telkens kleine beetjes te eten. En als je echt heel erg veel spuugt dan kun je altijd de dokter nog bellen. Er is medicatie voor namelijk ;)</span>

Hoi allemaal

ik ben ook in juli uitgerekend. Ik ben nu 5 weken 5 dagen. 30-11 heb ik mijn eerste echo kan echt niet wachten! Ik klets graag met jullie mee!

Welkom nieuwe zwangere meiden!

Wij wachten het met tegen de ouders vertellen tot we de eerste afspraak met de vk hebben gehad.

Die is over 10 dagen! Kan niet wachten!

Wij willen ook niet weten wat het wordt, We laten ons verrassen :)

Wij zijn trouwens Christelijk, nog meer gelovige hier?

Mijn vriend zegt een bevestiging te hebben gehad van God over het geslacht, zelfs een naam. Ik vroeg hem of het een bepaalde naam was en het scheelde maar 1 letter! De eerste letter van mijn naam viel af waardoor zijn naam overbleef. Dat was wel heel bizar..

Verder ga ik nog steeds zonder al te veel kwaaltjes verder, niet misselijk. Wel wat sneller moe en pijnlijke/gevoelige borsten, verder nergens geen last van.

Wel voel ik dat mn onderbuik wat harder is. Maar pas gelukkig nog wel mn eigen broeken :)

Trekken jullie speciale dingen uit de kast om het te vertellen tegen de mensen die dicht bij je staan? Zag pas een filmpje van een stel dat selfies ging maken/foto's, in camera stand hadden staan, waarbij ze ipv "smile!" zeiden: .... Is zwanger! Die gezichten.. Geniaal! Haha

ik heb inmiddels veel last van kwaaltjes.. Misselijk,heel de dag door! Zere borsten echt niet normaal en veel plassen maar ik doe mee voor moeders voor moeders dus dat is voor hun heel mooi. 19-11 eerste echo ben er best wel zenuwachtig voor maar als ik me zo beroerd blijf voelen zal het wel goed zitten.

X

Terug
Bovenaan