Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Lianne88, ook ik ben christelijk.

Leuk idee van die foto!

Pfff.. gister op mn werk op eens gaan overgeven, nu nog steeds niet 100% beter. Voel nu wel steeds vaker mn buik, is dit goed of slecht denk ik dan. Zolang ik geen bloed zie, ben ik allang blij :) Maar onzeker maakt het me wel een beetje.

Nu ook steeds met vlage een beetje misselijk.

Wij zijn niet christelijk maar geloven wel dat er meer is tussen hemel en aarde.

@lianne; dat is wel een heel mooi iets om zo'n beeld door te krijgen!

Wij hebben alleen bij mij moeder en stiefvader een hulpmiddel gebruikt! Een speen met daaraan een briefje uit naam van de baby ;)

Over iets meer dan een week mogen wij eindelijk voor onze echo gaan !

<p style="text-align: center;">Hai allemaal,</p>
<p style="text-align: center;">Ik weet het sinds gisteren! Vind het zo spannend. Heb wel last van het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Vind dat erg eng en elke keer als ik naar de wc moet ben ik bang om te zien dat ik het toch wordt! Herkennen jullie dat ook? Heb ook last van droge ogen! Kan een zwangerschapskwaal zijn heb ik gelezen.</p>
<p style="text-align: center;">Oja volgens de berekeningen zijn we op 23 juli uitgerekend en het is onze eerste!</p>
<p style="text-align: center;">Groetjes san</p>

@sendroe die menstruatieklachten had ik ook! Is ook een kwaal las ik ;)
Vandaag weinig klachten gehad. Deze week de vrienden en vriendinnen goed voor de gek gehouden waarom ik niet dronk.
Ik bel morgen naar de vk. Vrijdag had ik oproep gemist. Spannend.</p>
<p style="text-align: left;">Fijne avond nog!!</p>

Goedemorgen dames. Na gisteren  een enorm misselijke in combinatie met verkouden dag te hebben gehad gaat het vandaag iets beter.

Ik ben niet gelovig dus kan daar niet echt over mee praten.

Echter geloof ik wel dat er meer is zoals suusje ook al zei.

Nog 2 weken en dan de eerste echo kan me niet snel genoeg gaan haha. Ik heb zaterdag 2 positie broeken gekocht om de druk van de knoop niet op mn onderbuik te hebben en jee wat hebben ze er enorm veel leuke kleding bij zitten.

Vanmiddag eerste afspraak bij de longverpleegkundige voor het roken ben al wel weer geminderd inmiddels dus hopelijk kom ik er met een beetje extra hulp vanaf

Ik ben ook niet echt gelovig.

Maar ik denk  wel dat er iets meer is tussen hemel en Aarden

Ook niet heel veel last van kwaaltjes, met vlage misselijk en een beetje gespannen borsten.

We hebben het al tegen onze ouders verteld, ik heb in mei een missed abortion gehad kwam er achter bij de 12 weken echo. ouders wisten het toen ook al, ik heb erg veel steun van ze gehad. Als het nu weer fout zou gaan dan heb ik de steun weer hard nodig.

Ik vind het telkens ook spannend om naar de wc te gaan!

Het gevoel dat je ongesteld moet worden kan door de groeiende baarmoeder komen.

Ik heb ook over precies 2 weken de echo zo spannend!!

Hee

Iedereen alvast gefeliciteerd!!!

Nu 6 weken zwanger, weinig klachten.. af en toe wat misselijk, pijnlijke borsten en zeer moe.. :) a.s. maandag de eerste echo (spannend) :)

Groetjes

Terug
Bovenaan