Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Lianne88, het klopt dat je dan 3-4 weken zwanger bent.

Maris20, dat is balen, weer op zoek naar een andere naam. Als dat net zo lastig gaat als bij ons, dan wens ik je veel succes.

Welkom en gefeliciteerd nieuwe moeders in spe!

Jeetje mamatobe wat een heftig verhaal ! Ik snap wel dat je angstig bent voor reacties.

Zelf weet ik ook niet zo goed hoe sommige zullen reageren in onze omgeving.. wij hebben het financieel heel erg zwaar gehad,maar hebben dit ook weer zelf opgelost. Voordat wij zo zwaar kwamen te zitten hebben we een hond gekocht. Daar was toen al veel commentaar op. Dus kan me wel bedenken wat het zal zijn zodra ik meld dat ik in verwachting ben.. maar dan zoeken ze het maar mooi uit ! Wij zijn er heel blij mee! :)

Wij hebben het vorige week aan onze ouders verteld. Voor mijn schoonouders word dit het 5e kleinkind en voor mijn ouders de 1e. Ik heb mijn moeder nog nooit zo intens blij gezien! Mijn vader was wat later thuis die dag, dus wij hadden een fopspeen gekocht met daaraan een briefje : "hoi opa en oma! Willen jullie deze alvast bewaren voor het geval ik een keer langskom? Mijn moeder kennende zal ze die wel vergeten.  Tot ziens in juli! Liefs baby -achternaam -"

En aan 1 vriend hebben we het verteld. Die wist het 10 seconden nadat we het zelf wisten.

Sorry als ik een paar dames vergeten ben te noemen !

Jaaa ik wist het, ik ben zwanger! Volgens mijn berekening ben ik 11 juli uitgerekend.  De clearblue test zegt 1-2 weken. Ik ben zo blij maar het wordt ook heel spannend. Ik heb het een vriendin  (ook mijn verloskundige) meteen vertelt omdat zij er de vorige keer bij was toen het mis ging. Ik weet dat ik nu heel veel aan haar ga hebben.  Alleen kwam mijn man daar achter en die is not amused. Dus een gezellige start van mijn zwangerschap is het niet!

Dan zijn wij rond dezelfde datum uitgerekend loessie87 . Mijn berekening ligt ook rond 11 juli.

Hè dat is jammer maar denk wel erg begrijpelijk van de papa dat hij niet de eerste is die het weet..

gefeliciteerd Loesie87!

Welkom to the club ;)

Weet je ook waarom de papa in spe not amused was dat je vriendin het weet?

Wilde hij wachten misschien tot jullie in het veilige stadium waren?

is dan ook wel logisch, misschien kan je hem dan vertellen dat jij juist ook steun van een vriendin / vrouw hierbij wel nodig hebt?

succes meid hoop dat het gauw goed komt

Ooh Dat begreep ik uit je berichtje..
Tja misschien inderdaad goed om te vertellen dat mocht het wel mis gaan het fijn is om een vangnet te hebben die je er doorheen kan slepen.

Ik weet van mijn schoonzus dat zij er veel aan heeft gehad namelijk. Daarom vertellen wij het ook de mensen die het dichtst naast ons staan.
Maar. . Eerst de ouders volgende week. En verder.. Geniet van alles.

Overigens. . Om mij heen is het 1 grote babyboom haha. 7 mensen die ik ken zowel dichtbij als van vroeger zijn as we speak zwanger

Terug
Bovenaan