Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Oh zo las ik jouw berichtje namelijk. Ik dacht, dan snap ik wel dat hij not amused is.. ;-) Hier gaat het in overleg, wie vertellen we het wanneer... Misschien had hij het leuk gevonden het samen te vertellen?

<b>is er iemand die nog meer last heeft van bandenpijn? En tips? </b>

<b>Ik ben nog maar 5+2 dagen  zwanger! Las wel dat het wel eens voorkwam. </b>

Hallo Eendjuh,

Ik heb er dit maal gelukkig totaal geen last van ( NOG laat ik ff afkloppen ;))

Ik kan niet echt tips geven al heb ik zware bekken instabiliteit wel gehad.

Luister naar je lichaam. ik droeg bij de bekkeninstabiliteit strakkere buikbanden en toen ik echte buik had en t veel erger werd droeg ik zo'n buikband (soort van riem met lap stof eraan voor de buik) deze kan je bij een babyspeciaalzaak halen. maar of dat juist is om te doen haha weet ik niet. het bleef mij pijn doen.

Hopen het me deze keer gespaard word.

Zo zeg echt goede morgen ben pas net wakker en is te merken ook hahahaha. sorry eendjuh ;)

Banden pijn dat kan inderdaad, mijn buik is al versoepelt door eerdere zwangerschappen dus zal bij mij even duren ;) hoop ik haha.

wat je tegen bandenpijn kan doen tja ik zou wat passende kleding dragen bedoel niet wijd of eronder iets strakkers ;) dat gewoon je buikje niet te veel kan bewegen.

tenminste dat hielp bij mij ;)

@mamavan4tobe, hennetje1988, mamafeline Haha ja dan zou ik ook wel begrijpen dat ie boos is. Ik was zo enthousiast dat ik het haar moest vertellen, maar hij zei idd dat hij dat liever wat later wilde doen. Gelukkig heeft hij bij de eerste het boekje van Kluun gelezen, gisteren riep hij al heel hard: ohja hormonen hè, meeveren dus!

Haha en hou contact over wie vertel je het al wel en wie nog niet. Blijf in gesprek. Wij hebben een selectief groepje die het komt te weten en de rest moet wachten tot nieuwjaarsdag zo'n beetje haha!

Heftig mamavan4! Hopelijk gaat alles goed!

Ik ben zelf de grootste schrik weer te boven, wij zijn niet geplant zwanger geworden. We zijn nog niet zo lang bij elkaar en moet zeggen dat ik best bang ben voor de reacties. We zijn ook nog niet getrouwd.

Wel zijn we heel zeker van elkaar en begint het idee van zwanger zijn langzaam te zakken. Dit kleine wondertje is onze eerste. Volgens de berekeningen ben ik 06-07 uitgerekend.

ik heb nog geen enkele kwaal, gelukkig! :p

Ben gister begonnen met foliumzuur en vitaminen te slikken. Zoveel vragen momenteel haha, alles is helemaal nieuw voor me..

Ik heb alleen zere borsten wat steeds minder word. Wel opgeblazen buik. Wat overigens savonds nog erger is. Heel licht misselijk bij vlagen. Niet erg lastig. En rammelende darmen. Voor de rest ook niet echt veel kwalen. Gelukkig! Hopelijk blijft dat zo hi hi. Ach als het hummeltje maar gezond is dan ben ik erg tevreden.

En ja maakt voor mijn mening niet uit hoeveelste zwangerschap het is iedere zwangerschap is anders ;) ik spreek uit ervaring ;)

Leuk zo onze ervaringen delen

Terug
Bovenaan