Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hoi allemaal.

Nog niet echt aan de zwangerschap verslaving toe gegeven maar als er chocolade ligt dan is het weg......

Hoi Meiden,

Nieuwe mama's welkom!

Vandaag 12 weken en 4 dagen. Onze uitgerekende datum blijft op 13-07 staan.
De kleine bewoog flink, hartje klopte goed en was heel gaaf om even te horen.
Onze gezinnen wisten het met 7 weken. Gister een berichtje op Facebook gezet: "Nu mag iedereen het weten, dat wij vanaf juli papa en mama gaan heten" met een roze/blauwe fotootje erbij van 2 beertjes.

Ik ben soms nog wat moe, verder geen klachten. En nu ga je eindelijk een beetje buik zien!

Hier gaat alles goed. Zwangerschap qua buik is al weken niet meer te onkennen. Op nieuwjaarsdag mn collega's vertelt, en nu bij iedereen bekend.

De misselijkheid is er s'morgens alleen nog als ik te veel doe, voordat ik ga eten. En als ik te lang niks eet. Verder eigenlijk weinig kwaaltjes meer gelukkig.

Qua verslavingen, ik heb nu net als bij mn vorige zwangerschap meer zin in lekkere broodjes als lunch, als gewoon brood. Moet dus echt opletten :)

Zijn jullie beide vrij dun dat het al zo opvalt? Ik ben namelijk wat steviger en heb van mezelf altijd al een buikje gehad waardoor het echt niet op valt haha. Hoewel de darmen wel zijn werk doe  het buikje wat boller te maken hoor en meer vorm te geven. Ik kan echt niet wachten tot het 20 januari is. Ben dan 15 week en mogen we eindelijk het hartje horen

Hennetje1988, ik ben van mij zelf niet dik, dus elke verandering zie je vrij goed. Maar de verloskundige zei ook: het is omdat het je tweede is, dat je buik al dikker is. Als ik het vergelijk met mn eerste zwangerschap lijkt het op de buik die ik toen had met 17/20 weken denk ik (moeilijk te schatten) En ben nu zelf 13,1 weken. Vooral s'avonds zie je het heeel goed.

Ok ik ben nu bijna 13 weken maar vind het ook moeilijk te voelen. Ja mn onderbuik is erg hard en misschien ben k soms ook wel bang hoor. De borsten zijn bijna niet meer pijnlijk en dat was toch wel mijn graadmeter dat alles nog steeds goed was hihi.

Wat kan zo'n eerste zwangerschap voor veel twijfels brengen zeg soms erg frustrerend.

@hennetje. Je beantwoord gelijk mijn vraag. Haha. Wilde weten of het normaal is dat ik nog niks zie aan mijn buik. Ben zelf ook iets mollig.... ook de borsten niet meer gevoelig en de laatste 2 dagen steeds een strak gevoel in mijn buik. Straks de combinatie test. Dus ik zal het nog even navragen of dat normaal is.

Hoi allemaal,

ik ben 12 weken en 1 dag zwanger van de vierde en 17 juli uitgerekend(Volgens de verloskundige en volgens de echoscopiste van de combinatietest vandaag 12 weken en 5 dagen maar dat kan echt niet....eisprong bepaald doormiddel van ovulatietest en daarvan uitgaande ben ik volgens mij pas 11 weken en 5 dagen,maar goed...) we hebben 3 pracht meiden dus ben benieuwd wat we deze keer krijgen.

Terug
Bovenaan