Zwanger en uitgerekend in juli 2016

@hennetje @mari82

is wel normaal hoor. Dit is dus mijn vierde zwangerschap en had al veel eerder een buikje verwacht maar niks hoor...wel al 3,5 kilo aangekomen maar kreeg zaterdag nog vragen van iedereen op een feestje waar me buikje nou bleef. Met me andere zwangerschappen was het al zichtbaar,en dat terwijl dit kindje nu al een week verder wordt geschat. Elke zwangerschap is anders....niks om je druk over te maken hoor

Hoi dames, ik ben zelf 11 wk 5 dagen. Mijn 4e zwangerschap maar dit wordt het 3e kindje. Ik heb zelf wel ook al een buik en ben al 5 kg aangekomen. Van nature niet dik.

Morgen ochtend een echo ik zal zo blij zijn, als alles goed is.

Mijn borsten zijn wel nog steeds gevoelig.

Xx

@Wendy hoe ging je echo??

Hier ook leuk nieuws, ik had mij aangemeld voor een echo bij het Fontys in Eindhoven, wordt gedaan door studenten in opleiding. Werd vanochtend gebeld of ik eind van de middag zin had om te komen, ze zijn net met het blok 11-13 weken bezig dus pas ik nog net precies in haha! En is geheel gratis, ook leuk ;D

Maris dat is leuk! Daar ga ik me ook voor aanmelden!

Ik heb vanavond de tweede echo. Ben nu 10+2. Nog steeds heel veel misselijk en overgeven. Verder zie ik nog niks aan mijn buik en ben slank. Ik ben daardoor ook alleen nog maar afgevallen. Misschien als ik net zo ver ben als jullie dat ik dan ook wat ga zien. :)

Ik ben nu 12+5. En ben 14 juli uitgerekend op mijn verjaardag. Ik heb amper kwaaltjes en krijg al een buikje:)

Het is mijn eerste kindje dus vind het allemaal erg spannend!!

Hoi dames

Echo super gegaan. 4 dagen vooruit. Nu 12 wk 3 dagen. Ben zo blij dat ik voorbij de 12 wk ben. De kleine heeft alles nu nog groeien....

Leuk man dat studenten het doen. Hun zullen extra goed kijken.

X wendy

Onze combinatie test ging ook goed. Alles gezond. Nu 12+5. Ook op 14 juli. Sinds gister niet meer overgegeven en ook de borsten zijn niet meer pijnlijk. Heb eindelijk weer goed geslapen.

Hallo Allemaal,

Inmiddels ben ik de 12 weken ook ruim voorbij, ik zit nu op 13+2 en ben uitgerekend op 11 juli, maar omdat ons kindje toch eerder gaat komen maakt de uitgerekende datum mij niet zoveel uit.
Wij hebben de combinatietest ook gehad en bij ons was ook alles goed. Mijn kwaaltjes verdwijnen ook langzaam, af en toe nog misselijk en een beetje moe maar merk dat het steeds beter gaat. Krijg er wel nieuwe dingen voor terug helaas, tijdens mijn werk last van mijn rug (werk als tandartsassistente) en 's avonds zit ik echt niet lekker meer dus dan ga ik maar languit op de bank.
Bij de verloskundige hebben we het hartje helaas nog niet gehoord, ze was heel lang aan het zoeken en we hoorden maar niks. Nou geloof me, mijn hartslag was alleen maar steeds duidelijker te horen! Gelukkig daarna op de echo gezien dat alles goed is. Ze kwam ook tot de conclusie dat mijn baarmoeder al bijna bij mijn navel zit, ik vond dat zelf wel erg hoog, hebben jullie dat ook? Ik heb alleen best veel om in te zwemmen (lees; vet) dus nog niet echt een buikje. Ergens wel blij om want hoor eind deze maand of mijn contract verlengd wordt, en met buik is die kans natuurlijk wel erg klein.

Terug
Bovenaan