Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hoi dames

al even niet op het forum geweest. Wat fijn om te lezen dat het goed gaat met iedereen!

ik heb gistere de termijn echo gehad het zag er allemaal goed uit:)  het hartje horen kloppen een we zagen het ook even bewegen zo mooi:) mijn uitgerekende datum is  17 juli.

Pff... Net met afvegen iets oud bloed en had vlak daarvoor klein beetje menstruatiepijn.. Weet iemand wat dit kan betekenen? Ben onderweg naar mn werk nu...

Hey Maris,

Het kan zijn dat er een vaatje is geknapt. Heb ik ook al 2 x gehad. Mocht je het echt niet vertrouwen dan bel je toch ff met je vk.

Heb ik toen ook gedaan

Waarschijnlijk als je niet veel last van kramp hebt en nu niet meer bloed is er niks aan de hand maar inderdaad als je het niet vertrouwd zeker de VK bellen.

Goedemorgen meiden,

Woensdag mn termijnecho gehad. De uitgerekende datum is 1 dag bijgesteld naar 24 juli. Hartje niet horen kloppen maar wel gezien. De kleine is nu al een drukte maker. lag alleen maar te stuiteren en te draaien. ze heeft met moeite 2 duidelijke "fotos"kunnen maken. Door al het draaien was het wel duidelijk dat het er maar 1 is.

Wij hebben besloten om geen combinatie test te doen. De kans is al heel klein en we vragen ons af wat we zouden doen als zou blijken dat er kan op iets is. Dat weet ik het liever niet dan dat ik een beslissing moet maken die ik niet wil en kan maken.

Terug
Bovenaan