Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Vandaag mijn termijn echo gehad... Datum is drie dagen bijgesteld..

ipv 25 juli 28 juli... Alles zag er weer goed uit gelukkig! Zo leuk om je kindje te zien spartelen....

Is het niet heel uitzonderlijk dat je bij 12 a 13 weken al weet welk geslacht het kindje heeft? Wij krijgen die echo pas over 3 weken en ik ben nu 14 weken

Hoor je idd niet vaak nee. Maar is de kans op een 'foutje' met het geslacht dan niet heel groot nog ivm de nub??

Ik heb vandaag toevallig een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling, is op 6 februari! Dan al 18 weken maar ze had niet eerder plek helaas. Nog even 3,5 week gokken :)

Ik bij 17 weken 3 februari hebben  wij de geslachtsbepaling echo. Zo onwijs veel zin in haha. Ik en velen rondom ons denken dat het een meisje is op mijn man na. Die denkt dat het een jongetje is dus we zijn reuze benieuwd.

@@Wendy desalniettemin van harte gefeliciteerd uiteraard met een meisje op komst

<p style="text-align: left;">Hoi dames,</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Hier in Suriname vertellen ze het wel. Ik ga Hey over 3 wk laten controleren in nl. Hihi</p>

Wendy gefeliciteerd met je derde meid. Had je dit zelf ook al gedacht? Ik vraag het me af omdat ik al 2x heb gedroomd van een meid maar overdag denk ik echt een jongen. Echo pas echt bij 20 weken....27feb.

Terug
Bovenaan