Zwanger en uitgerekend in juli 2016

een tijdje geleden even hier geweest. Hoe kan je zien wanneer er weer een reactie is?
Ik ben dinsdag 13 weken zwanger. En niemand weet het nog. het is ons derde kindje en morgen gaan we het tegen onze ouders vertellen.

Ik zie er alleen echt als een berg tegenop om het op mijn werk te vertellen. Hebben meer mensen hier last van ? ;-)

Wendy hoe ver ben jij ? Leuk een meisje! wil ik ook graag ;-) Wij gaan volgende week voor de geslachtsbepaling met 14 weken wil het gewoon zooo graag weten

ik denk een meisje maar misschien is dat meer hoop :)

Hey allemaal!

Goh wat een hoop nieuwe namen! Van harte welkom!

Mijn uitgerekende datum is nu niet heel erg  duidelijk. op de termijn echo kwamen we op 29 juni uit, maar op mijn zwangerschapsverklaring staat weer 4 juli.. Zelf denk ik ook dat de kleine in juli komt hihi.

Hier de afgelopen tijd druk geweest met ziek zijn en werken.. pff.. een hoop gehoest en vol hoofd enzo. Dat was wel even spannend, want door het vele hoesten kreeg ik bloedverlies.. Maar volgend de VK niks aan de hand.. En we hebben van de week weer het harte gehoord en een hoop beweging, dus alles zal wel goed zijn :)

Wij hebben het op facebook verteld met een foto van witte babyschoentjes en dan met een roze en een blauwe lamp er op geschenen. En dat wij per juni 2016 een roadie erbij hebben. (Mijn vriend zit in het licht en geluid.)

Intussen weet bijna iedereen op mijn werk het ook. Ik werk in een ziekenhuis op de operatiekamers, dus dat duurt wel even voordat iedereen het weet! hihi. Het is zo'n grote ploeg aan collega's :)

Hey allemaal. Even een vraagje.

Woensdag a.s. hebben wij weer een echo en mogen we eindelijk het hartje beluisteren. Ik ben dan 15 weken onderweg. Ik heb eigenlijk al anderhalf week de zorg of alles nog wel goed is. Er is eigenlijk geen indicatie waarom het niet goed zou zijn maar toch betrap ik mezelf telkens op zorgen.  Zeker nu de kwaaltjes wat verdwijnen.

Heeft iemand anders dit ook? Ik kan hierdoor namelijk nog niet echt genieten.

Het is normaal dat je je nu weer iets normaler gaat voelen. Ik ben ook op bandenpijn na weer bijna mezelf. Geen zorgen dus.

Ik denk dat elke zwangere vrouw dat in deze periode heeft. Alleen je buik groeit, en verder zijn de meeste kwaaltjes bijna weg. Geen zorgen dit hoort erbij. Ik denk nu ook wel eens 'zal alles wel goed zijn daar van binnen?' Ik vertrouw er maar op dat het goed zit zolang ik geen gekke dingen voel. En wacht dan ook maar, op het eerste schopje wat zo langzamerhand gaat komen :) (nu 15,1 weken)

@Blijemama94 leuk, we lopen precies gelijk haha.

Hier wordt (in combi met emesafene zetpillen) de misselijkheid iets minder.. Heb van het weekend zelfs gebak en pizza kunnen en willen eten haha

Alleen van een buik is hier echt nog niets te bekennen. Ben al iets steviger van mezelf maar had gehoopt zo onderhand al wel iets te kunnen zien, maar helaas. Uk ligt ook vooral tegen ruggengraat aan bij mij haha

Terug
Bovenaan