Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Wij hebben gisteren het hartje van ons spruitje mogen horen. Over 2 weken weten we of het een jongen of een meisje is. Maar wat is het een mooi geluid als je het hartje hoort kloppen.

Was wel heel erg zoeken de kleine was zich aan het verstoppen.

Maak me hier beetje zorgen. Gisterochtend helemaal niet misselijk met opstaan, ook geen gal overgegeven (was vaste prik na het opstaan). Maar verder die dag wel paar keer overgegeven en ook misselijk geweest ondanks emesafene.

Nou vanochtend weer hetzelfde, geen misselijkheid bij het opstaan, maar verder vandaag ook helemaal niks! Wel emesafene zetpil gehad (vorige week nog keer geprobeerd zonder maar toen was het de hele dag drama qua eten en overgeven). Moet niet te veel geks eten maar alles blijft er tot nu toe in en ben nog geen moment misselijk geweest.

Nou moet het wel een keer minder worden, ben nu 16+1, maar ik heb nu zon 9 weken last hier van gehad dat ik mij nu zorgen ga maken omdat het in een keer zo 'goed' gaat en de misselijkheid weg is..

Afgelopen woensdag nog het hartje gehoord en aankomende donderdag waarschijnlijk weer bij mijn nieuwe verloskundige omdat ik ga verhuizen deze week, maar die misselijkheid is elke dag voor mij een teken geweest dat het nog goed is..

Maris, ik denk echt niet dat je je zorgen hoeft te maken. Ikzelf ben ook heel veel misselijk geweest, de hele dag door. Iedereen zei: "zo rond de 12-16 weken moet dat wel weg zijn". Vorige week werd ik wakker en was mijn misselijkheid als sneeuw voor de zon verdwenen. Als je ook op het internet zoekt naar hcg curve dan zie je ook dat na 16 weken het hormoon (waarvan er vermoed wordt dat daar de misselijkheid vandaan komt) heel sterk is afgenomen. Zie bijvoorbeeld: http://9maand.be/artikels/zwanger/hcg-waarden

Hier gaat verder alles heel goed voortaan. De kinderwagen is zelfs al gekocht haha, de opvang is geregeld en zijn nu de meubeltjes aan het kiezen. Ik ben wel echt benieuwd wat het geslacht is. We denken niet meer na over namen aangezien we allebei zoveel namen gezien hebben en niks mooi vinden. Als we het geslacht weten kunnen we wat gerichter zoeken. :)

Dankjewel Summer, ja ik maak me waarschijnlijk ook gewoon druk om niks maar ene kant was de gedachte van, zo lang ik misselijk ben is het nog goed, ook wel fijn haha.

Wij hebben ook de maxi cosi al klaarstaan, net als het wipstoeltje en de kinderwagen, zo'n easy walker. Een vriend van mijn vriend heeft een webshop met nieuwe baby spullen, voor tweedehands prijzen, zo scheelt het toch nog weer iets! Het babybadje, incl zitverkleiner en tummytub, en luieremmer hebben we van de week ook opgehaald, was via marktplaats maar wel mooi spul nog! Mijn moeder kan zich niet inhouden haha :)

Verder hier ook aan het aftellen tot 6 feb. Wil zo graag weten wat het wordt! :)

Hier nemen alle kwaaltjes ook flink af hoor dus no worries idd. Wij weten 3 februari of het een jongen  of een meisje is super spannend.

Wij hebben de meubels besteld en de kinderwagen die komen in april en gisteren hebben we een badje gekocht met de benodigdheden aankleedkussen met 2 hoezen. Misschien een tip maar bij de Baby Dump hebben ze nu korting op alle badartikelen.

Mijn man heeft vorige week het boek "Zwangerschap voor Mannen" gekocht is er heel fanatiek in aan het lezen haha

Hoi dames,

Sorry drukke weken gehad. Ik had totaal niet verwacht dat het een meisje zou zijn. Ik had al meerdere keren gedroomd dat het een jongen was. Vorige week nog een echo gehad en deze vrouw zei ook dag het zeer zeker een meisje is. Nu dus begonnen met kleding kopen hihi.

Kinderwagen besteld. Zo leuk allemaal.

Mijn kwaaltjes zijn ook wel weg vandaag ben ik 15  wk en 5 dagen.

Ik heb alleen wel heel veel bandenpijn en last van mijn bekken.

Morgen gelukkig weer een afspraak bij de verloskundige.

Fijne avond iedereen liefs wendy

Gisteren bij mijn vriend ingetrokken, dus officieel het huis uit nu, 140 km verderweg.. Net de eerste controle bij nieuwe vk gehad, hartje weer gehoord, heel fijn!

Te horen gekregen dat ik een medische verklaring krijg om in het ziekenhuis te bevallen omdat wij op de 2e verdieping wonen zonder lift. Wist niet dat dat ook een reden kon zijn, maar wel heel blij mee!

Terug
Bovenaan