Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hoi Dames,

Mag ik aansluiten in dit groepje?
Het zijn nogal wat pagina's, ik ga proberen een beetje bij te lezen.
Zijn jullie een beetje actief hier? Lijkt mij leuk!!
Ik heb bij een andere forum gezeten,
maar helaas waren ze daar niet zo spraakzaam....
Als jullie benieuwd zijn naar mij, zal ik een stukje over mijzelf schrijven.

Liefs

@Maris20, Dat is inderdaad wel fijn! Ik wist niet dat dit een medische reden was.. Ik wist inderdaad wel dat ik bij een thuisbevalling in de woonkamer moet bevallen. Aangezien ze de brancard niet boven kunnen krijgen.

@Norma-Jeane, Welkom! Natuurlijk mag je aansluiten ! Iedereen is welkom!
Wat jammer dat ze daar niet zo spraakzaam waren.. Hopelijk voel je je hier meer op je plek.

Ik las, dacht ik, een stukje terug dat er iemand was die iemand kende met een webshop voor babyspullen. Met erg leuke prijzen.. Maar nu kan ik het bericht niet terug vinden, maar ik ben wel benieuwd welke shop dat is. Wil iemand mij dat misschien vertellen? *bloos*

Hier komen ook langzaamaan steeds meer spulletjes! We hebben laatst een kinderwagen gekocht via Marktplaats, voor echt heel weinig geld. 35 euro voor een complete Mutsy Urban Rider! Ding is nog helemaal goed! En ik heb laatst de eerste paar sokjes gekocht :D Van familie had ik met mijn verjaardag al wat sokjes en slabbetjes gehad.

Zijn er ook al dames die de kleine gevoeld hebben?

Ik denk namelijk wel dat ik hem/haar gevoeld heb :D

@Suusje haha dat was ik! Weet niet of ik dat hier neer mag zetten. Is www.babyboet.nl. Alles is nieuw, dus niet heel scherp geprijst, maar goedkoper dan de nieuwprijs. Dezelfde kennis heeft ook www.babyboedel.nl. Dit zijn wel tweedehands artikelen!

Hallo,

Ik vroeg me af of ik me ook bij deze groep mocht aanmelden.

Ik vind het heel moeilijk om me aan te melden voor deze groep. Ik vind het namelijk heel moeilijk om in contact te komen met andere mensen (ik mis iets in mijn sociale kunsten).

Ik heb net een deel van de berichten gelezen en vind het in ieder geval fijn dat het vooral positief is wat ik lees.

Ik zit nu op de 14,5 week zwangerschap en vind het nog steeds moeilijk om echt te geloven. Ik heb via de IVF 12 terugplaatsingen gehad en ben nu zonder IVF spontaan zwanger geworden, wat voor mij nog steeds ongeloof oproept.

Ik heb ondertussen al 5x een echo gehad en vanwege mijn verleden heb ik ook een medische noodzaak, waardoor mijn hele zwangerschap alles in het ziekenhuis zal plaatsvinden.

Ik denk dat ik nu wel even genoeg verteld heb. Vragen mag altijd. Hoop hier wat te kunnen kletsen en wat te hebben aan ervaringen van anderen.

Groetjes Petra

Hoi Petra,

Natuurlijk mag jij ook bij de club. Welkom en goed van je dat je toch gezellig mee wil kletsen.

Voor jou misschien fijn iets over de anderen te lezen en te weten dus bijdeze.

Ok ben Henderika, 27 jaar, 16 weken en 3 dagen zwanger. Eerste zwangerschap en spontaan gebeurd.

Kan me voorstellen dat er een hoop ongeloof is bij jou na al die behandelingen. Probeer toch van de kleine dingen te genieten! Nogmaals welkom

@Suusje-25

Ja, dat hoop ik ook.
Lijkt mij erg leuk!!
Wat leuk dat je veel zo kan besparen toch.
Wij hebben alles nieuw,
we zijn nu zwanger van de tweede.
Dus hopelijk kunnen we veel gebruiken nog.
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen,
probeer een beetje te lezen hier en daar.
Maar het zijn veel pagina's....
dus sorry als ik in herhaling ga vallen straks.

@Hennetje88

Wat leuk dat je het gevoeld hebt...
Ik weet nog wel van mijn eerste,
dat duurde zo lang voor mijn gevoel toen net na 20 weken ofzo.
Leuk!!

@Petra Janssen

Leuk dat je de poging waagt, stoer!!
Lijkt mij leuk om wat ervaringen te kunnen delen.
Wij zitten nu in de 15de week alweer van ons tweede kindje,
vrijdag weer op controle. Altijd weer spannend!!
Wat fijn dat het toch is gelukt zonder techniek etc.
Hoe voel je je verder??

Liefs

Terug
Bovenaan