Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hoi dames

ik zit een beetje in onzekerheid. Ik wordt steeds dunner! En mijn buik ook niet groter. Ik voelde soms de baby maar nu ook al een paar dagen niet. Vorige week was ik bij de vk en daar was alles in orde. Nu zegt de vk dat het wel kan dat de meeste hormonen afgenomen zijn. Dus ook mijn darmen dunner kunnen worden. Maakt iemand hetzelfde mee?

of voelen jullie de baby wel elke dag?

groetjes wendy

@Wendy ik zou me denk ik niet heel druk maken ;). Ik voel de baby nog helemaal niet (al weet ik ook niet wat ik precies moet voelen). Maar ik dacht dat het heel normaal was dat, vooral in het begin nog, je de baby niet elke dag voelt. En als vorige week nog alles goed was zou ik daar gewoon op vertrouwen :)

Pff nog geen 2 weken van die misselijkheid af en het noro virus heeft zich gemeld.. Afgelopen maandag op nieuwe werk begonnen en daar was net een uitbraak geweest, maar sommigen hadden nog hygiëne maatregelen.

Vandaag vanaf half 5 al wakker maar nog geen hap gegeten en zelfs een paar slokken water komt eruit.

Maar ondanks dat morgen toch heel eigenwijs naar de geslachtsbepaling echo. Als ik hem nu nog af zeg moet ik toch betalen

Terug
Bovenaan