Zwanger en uitgerekend in juli 2016

@Wendy Nassy-onink

Vanaf 16 weekjes kun je het voelen maar niet altijd elke dag kan best hoor. Ligt ook aan je baarmoeder/placenta waar die ligt. Net zoals dus je grote van je buik, heeft ook daarmee te maken of het aan de voorkant of achterkant ligt. Ene heeft bij een aantal maandjes al een flinke buik andere niet. Heeft niets met het kindje (groei en dergelijke) te maken trouwens, de verloskundige hou dat goed in de gaten hoor maar dat zullen ze wel vertelt hebben. Had ik bij mijn eerste zwangerschap ook, nu minder. Niet teveel bij stil staan, anders ga je gek worden... anders voorleggen weer aan je verloskundige dat jeje zorgen maakt. Wie weet kan ze wat zorgen weg nemen... als alles goed was, en inderdaad op vertrouwen. Vandaag was ik ook twee kilo lichter bij de controle. Alles verder prima, buik groeit iets maar ook niet heel erg. Komt vast goed!

Liefs

@Maris20

Beterschap, dat is balen zeg...

Wel voldoende blijven drinken proberen dan, en het eten is ook niet fijn dat dat eruit komt allemaal. Anders ors kopen (poeder is dat voor als je veel overgeeft etc), anders zetpillen speciaal tegen misselijkheid (emenifine ofzo) ik had in mijn eerste zwangerschap erg last van ziekte van meniere. Nu gelukkig nog maar één aanval gekregen maar moet dan wel opletten voor uitdroging ook. Omdat ik veel overgeef dan. Anders even overleggen met je verloskundige of huisarts.. sterkte.

Liefs

Gisteravond tijdens onze gender reveal party een roze taartvulling aangetroffen. Wij krijgen een meid! Ik had wel al 3x gedroomd van een meid maar toch dacht ik een jongen. Heel blij mee. Nu lekker gaan shoppen. Voel elke dag meer en meer beweging daar binnen dus ze heeft het aardig naar haar zin. Wel een lekker gevoel dat alles klopt. Succes allemaal.

Liefs Mariëlle

@mari82, wat leuk!!

Hier eventjes een update, gisteren dus weer controle gehad en ik moet het rustig aan doen dus ik ga mij hier afmelden. Aangezien dit toch geen actief forum is, zullen jullie het vast niet erg vinden.

Liefs

Hoihoi.

Wij hebben afgelopen woensdag de geslachtsbepaling echo gehad. Alles is goed met onze kleine spruit ennnn wij krijgen een zoontje! !

Wij hebben 5 maart de 20 weken en dus geslachtsbepalende echo.

Mn vriend is overtuigd van een meisje, ik heb werkelijk geen idee. Met de twaalf weken echo zou je kunnen kijken naar de nub theorie en mn vriend is ervan overtuigd dat hij met die theorie een meisje zag maar onze verloskundige gelooft en vertrouwd niet zo in die theorie. Zeker niet omdat de kleine binnen echt werkelijk geen minuut stillicht. Vorige week met het hartje luisteren was het iedere keer maar eventjes en dan verplaatst de kleine zich al weer.

Terug
Bovenaan