Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hoiii

Het is al weer ff geleden dat ik hier geweest ben, hoe gaat het met jullie allemaal? Hier inmiddels 18+3 zwanger. En we weten ook het geslacht al, alleen houden we die geheim. :)

Voelen jullie je kindje al? Nog eventjes en dan de 20 weken echo! Vinden jullie die spannend?

Groetjes!

Hoi Allemaal,

pik ben nu goed 16 weken zwanger...7 maart hebben wij de 20 weken echo en hopen we ook te horen of ons gezin uitgebreid word met een jongen of een meid ( hier overheerst devgedachte van een tweede meid, ben erg benieuwd!) ik zie heel erg op tegen de twintig weken echo...Bij onze dochter vijf jaar geleden werd het na de 20 weken echo een hccktische tijd. Er werd ( dachten ze, achteraf gelukkig gezond geboren, alleen een spraakachterstand) vermoed dat onze dochter een handicap zou hebben... Veel onderzoeken niet geheel zonder gevaar ( en de herhaaldelijke vraag of we de zwangerschap niet liever af wilde breken... In dit geval mocht het tot 24 weken...) was die tijd niet echt zorgeloos en ontspannen. Abortus hebben we nooit overwogen maar er komt een hoop op je af dan... We hopen nu op een goede twintig weken echo... Elk kindje is welkom in ons gezin maar je gunt je kind toch een goede start...

Hallo allemaal,

Ik zou ook graag mee schrijven hier.

Ben nu 17 weken zwanger van ons eerste kindje. Weten nog niet wat het gaat worden, 4 maart hebben we de 20 weken echo.

We zijn van de zomer terug naar Nederland verhuisd en hebben in de buurt nog niet veel mensen ontmoet dus ik vind het wel fijn om met mensen te kletsen die een in hetzelfde schuitje zitten, mijn arme man moet het nu ontgelden ;)

Sorry ben ook al een tijdje niet actief geweest maar erg druk geweest. Wij weten inmiddels dat we een zoon krijgen!! Vandaag 20 wk echo dus best een beetje spannend. Heb inmiddels al een flinke buik en groeien gestaag door Haha.

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan