Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hier vanavond een goede 20 weken echo gehad, alleen volgende week nog een keer terug omdat de kleine meid (alweer) niet meewerkte dus ze konden haar hoofdje niet meten.

Jullie al deze echo gehad en was deze ook goed??

<p style="text-align: left;">Hey allemaal! Ook ik ben weer terug van weg geweest!</p>
<p style="text-align: left;">Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad en hebben op het laatste moment toch besloten het te willen weten. En ons vermoeden was verkeerd! We krijgen een meisje !</p>
<p style="text-align: left;">Volgens mij wordt het een flinke meidenmaand hahahah.</p>
<p style="text-align: left;">Verder was onze echo helemaal goed! Wat een heerlijke geruststelling is dat zeg.</p>
<p style="text-align: left;">Houden jullie het allemaal nog een beetje vol ? Met werken en huishouden enzo? Ik ga sinds kort naar de fysiotherapeut voor mijn heupen. Die liggen toch wel flink los hahah.</p>

Hier alles goed. Alleen dit weekend verschrikkelijke maagzuuraanvallen. Wat is dat een verschrikking zeg

Inmiddels zijn we begonnen met de babykamer. Was eerst de logeerkamer ( lees rommelkamer) dus we moesten eerst flink beginnen met uitmesten. man wat kan een mens een troep hebben

Qua werk en huishouden is het allemaal nog goed te doen. Moet alleen niet 6 dingen tegelijk willem doen want dan zie ik sterretjes.

Jep alles gaat redelijk maar inderdaad 1 ding tegelijk. Ook de babykamer uitgezocht en begonnen met kamer opknappen. Wij hadden 1 grote boven verdieping dus moest nog een muurtje geplaatst worden. Vandaag bij controle onze kleine meid weer gehoord en zaterdag de 20wk echo. Maagzuur is bij mij ook een vervelende bijzaak. En de buik begint nu al in de weg te zitten haha.

Dat maagzuur heb ik gelukkig maar heel af en toe.

Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die soms al merkt dat de buik in de weg zit. Hahha.

Hier van de week ook het eerste begin aan de babykamer gemaakt. Al moeten wij ook nog bericht afwachten over renovatie van de woningbouw. De eerste prognose van starten is eind juni begin juli (Just my luck natuurlijk )

Hebben jullie ook al aardig wat spulletjes van de uitzet verzamelt?

Wij gaan straks de kinderstoel ophalen ^ (een echte tripp trapp voor een tientje ) en de box is er ook al ! Wat een heerlijk gevoel om voor onze kleine meid te kunnen winkelen !

Fijn om te horen dat het met iedereen, op wat kwaaltjes na, goed gaat!

Wij hebben a.s. vrijdag de 20-wekenecho. Hopelijk is alles helemaal goed en weten we ook het geslacht. Heb nog steeds geen kleertjes gekocht aangezien ik de neutrale kleding niet echt leuk vind. Dus vrijdagavond ga ik helemaal los in de Prenatal haha.

Wij hebben inmiddels de kinderwagen en tripp trapp gekocht.

Ik houd niet zo van een meubelset met allemaal dezelfde meubeltjes. Dus ledikantje, matras, dekentjes en lakentjes etc. wilde ik echt nieuw dus die zijn uitgekozen. (Wist overigens niet dat er zoveel keuze was in matrassen!) Daarnaast hebben we een kast en de commode van de kringloop. Deze zijn we (of nou ja mijn vriend) aan het opknappen. Ziet er al super leuk uit!

Binnenkort voor de maxi cosi op pad. Maar zie er een beetje tegenop aangezien er zoveel keuze is..

Ik las van de week dat een paar happen vanillevla voor het slapen gaan helpen tegen maagzuur.

Gisterenavond geprobeerd en het werkte. Of het de gouden tip is weet ik over een paar dagen.

Ik heb al wel wat kleertjes maar ben nu even gestopt. zaterdag weten we het geslacht en dan koop ik wel weer wat meer. vind neutraal wel leuk maar niet alleen maar. Straks heb ik en kindje wat alleen maar in grijs en wit verschijnt.

Ook het eerste pakje voor na de bevalling wil ik graag zelf kopen. heb wel al iets gezien maar dat was niet helemaal neutraal. en ik vind de maat voor het eerste pakje nu nog spannend dus ik denk dat ik daar maar mee wacht tot ik 8 maanden zwanger ben ofzo

Heb al even niks neergezet hier. Ben vandaag 21+4 weken dus precies 5 maand! Vind het heerlijk dat de misselijkheid weg is, alleen heb de afgelopen week weer dat ik na het opstaan moet kokhalzen en soms gal overgeven. Weet iemand wat je daartegen kan doen?

Verder heb ik problemen met naar de wc gaan, voor de zwangerschap was het 1 keer per dag, nu 1 keer per week en doet dan zo'n pijn (sorry).

Buik begint nu wel echt te groeien! Ik had altijd ruimere bovenkleding aan en die past nog steeds, maar als ik een strak topje aandoe zie je het wel :)

Verder ook lekker aan het shoppen haha. Hebben nog maar een paar dingen nodig en de grote uitgaven nog zoals wandelwagen, ledikant en commode

Terug
Bovenaan