Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Wat fijn om te lezen dat alle echo's bij iedereen goed is!

hihi Tetsie, ach afwisseling moet er zijn toch ? :p

Beginnen jullie intussen ookal wat te showen met de buik? Ik heb in mijn werkkleding intussen een maat groter moeten nemen! De rest ging te strak zitten.

Vertellen jullie aan anderen wat het geslacht van de baby is? Wij proberen het geheim te houden..Maar hebben het wel aan 1 vriendin verteld.. Die heeft zelf 2 meiden en een hoop spullen die ze weg doet. En dat mochten wij zo overnemen. :D

Hier begint mijn buik ook flink te groeien. Toevallig vanavond weer mijn buikomvang gemeten omdat dat gevraagd wordt in mijn 9-maanden dagboek en die is gewoon alweer 5 cm gegroeid in 3 à 4 weken!

Ik voel de baby dagelijks nu en heel soms als ik mijn hand op mijn buik leg voel ik mijn buik tikken. Mijn vriend heeft het vanavond ook voor het eerst gevoeld. Voelen jullie de baby ook al?

Wij hebben het geslacht meteen aan iedereen verteld. Persoonlijk vind ik dat het geslacht van onze baby geen verrassing voor anderen hoeft te zijn als wij het zelf ook weten. Maar dat is ieder zijn mening natuurlijk. :)

<p style="text-align: left;">Wij gaan het ( proberen ) stil houden. Al is het alleen maar om al die theorieën van iedereen aan te horen. We hebben gezegt dat het niet te zien was op de echo.</p>
<p style="text-align: left;">Maar sinds 2 weken tekent mijn buik heel erg. Het is nu niet meer te missen dat ik zwanger ben</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Hier een hele avond ziekenhuis erop zitten. Had hele dag last van bijna ondraaglijke pijn bij me nier. Toch naar huisartsenpost geweest, doorgestuurd naar ziekenhuis, urine paar keer getest, bloedgeprikt en hele gebeuren. 4 uur verder, kwam uit dat ik last heb van nierstuwing. Krijg daar medicatie voor, morgen contact weer opnemen met de uroloog voor een echo, en de 20 weken echo van de kleine moet opnieuw, nu medische seo, omdat ik aan 1 kant afwijking heb aan urineleider. Was me het avondje wel pff

Hee wat heftig! Hopelijk slaan de medicijnen aan. Wist je al dat je een afwijking aan je urineleider hebt of zijn ze daar nu achtergekomen? Toch spannend allemaal weer! Veel beterschap en succes!

Terug
Bovenaan