Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hoi! Ik ben nieuw hier maar meer actief op Facebook.

Ik ben 3 juli uitgerekend van m'n eerste kindje. Als er dames zijn die behoefte hebben om gezellig te praten over de zwangerschap en de bevalling is er een speciale groep op Facebook, zoek op "Mama's juli en augustus 2016"

<p style="text-align: left;">Pfff wat een ellende maris, maar goed dat ze iig iets hebben kunnen vinden en dat er medicatie is.</p>
<p style="text-align: left;">Wat voor invloed zou dit dan op je kindje kunnen hebben??</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb gisteren gesprek gehad over mijn verlof. Ik kreeg te horen dat ik nog teveel vakantie uren had dus vanaf eind mei ga ik al met verlof om ook een beetje vakantie uren weg te werken.</p>

Ik weet al sinds mijn 8e dat ik dat heb, maar nu door de zwangerschap groeit de baarmoeder en deze drukt de urineleider dicht zeg maar. Heb er ook niet dagelijks last van maar leuk is anders. In het ziekenhuis waren ze wel verbaasd dat ik niet meteen een medische seo heb gekregen, omdat nierziektes wel in de familie zitten. Maar ik ga er niet vanuit dat er iets mis is met ons kleintje.

@Tetsie, wat fijn die uren! Extra verlof is altijd fijn

Hoi Dames,

Graag zou ik met jullie mee willen schrijven, om vragen, meningen en ervaringen met jullie te kunnen delen.  Ik ben 23 jaar en ben uitgerekend op 19 juli 2016.  Alweer 3 weken geleden de 20 weken echo gehad en met ons meisje gaat het gelukkig allemaal goed! Duurt nu alleen zo lang voordat we haar weer kunnen zien :( Gaan wel een 3d echo laten maken, ben benieuwd hoe dat eruit zal zien. Daarnaast hebben wij bijna alle spullen voor onze kleine meid, alleen nog kleine dingetjes wat we moeten aanschaffen. Hoe verloopt jullie zwangerschap tot nu toe?

Gr. Chantal

Hoi Chantal!  Welkom in dit topic ! En van harte gefeliciteerd natuurlijk.

Mijn zwangerschap verloopt vrij soepel. Eigenlijk geen klachten, al heb ik wel vrij vlug last van mijn heupen. En ik begin steeds slechter te slapen. Maar dat is het dan ook wel.

Hier komen langzaamaan steeds meer  spullen voor onze kleine meid ! Een kamertje hebben we nog niet, omdat we nog steeds bericht van de woningbouw wachtende zijn over renovatie.. de kozijnen en ramen worden vervangen. En de planning is om dat in juni/juli te gaan doen.. maar wij krijgen misschien voorrang.

Hoe verloopt jou zwangerschap?

Welkom Claudia! En ook al een meisje, echt een meidenmaand haha!

Suusje, hopelijk krijgen jullie voorrang, zodat alles gebeurd is voordat de baby er is. Dat geeft toch wat meer rust!

Wij hebben gisteren de Maxi Cosi gekocht en alle badspullen. Nu nog een keer terug voor alle eet-/kolfspullen en babyfoon (daar hadden we gister echt geen zin meer in na de waterval aan Maxi Cosi opties en uitleg haha) dan hebben we het wel zo'n beetje.

Verder gaat alles goed, heb alleen een hele droge huid gekregen (voornamelijk handen en gezicht).

Hallo suusje,

Dankjewel leef nog helemaal op een roze wolk, vooral nu de kwaaltjes van het eerste trimester verleden tijd zijn! Fijn dat je zwangerschap soepel verloopt, en dat last van je heupen hebben herken ik heel goed haha.. Leuk dat shoppen zo he. Hopen dan maar dat jullie voorrang krijgen, ook al lijkt een renovatie dikke buik me ook geen pretje.

@Summer 2015,

Kan ik aannemen dat je mij bedoeld, hihi?  Ja, ik heb een stukje terug zitten lezen en er zitten inderdaad veel meisjes tussen. Kan me voorstellen dat je er dan even klaar mee bent met shoppen, je hebt zoveel verschillende merken, kwaliteiten etc. dat ze de keuze wel erg lastig maken zo. Ik ga a.s. woensdag met mijn schoonmoeder naar de mama mazzel dagen van prenatal, zal wel een gekke huis zijn denk ik. Gelukkig dat alles verder goed gaat en een droge huid herken ik ook inderdaad, maar we krijgen er iets moois voor terug..

Terug
Bovenaan