Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Ik meld me ook weer eens, na mijn eerste post kon ik opeens een paar weken niet meer inloggen... Nou ja inloggen lukte wel maar elke keer als ik was ingelogd en naar het forum ging moest het weer opnieuw.

Inmiddels 22+3 weken zwanger, de 20 weken echo was helemaal goed en vandaag bij de verloskundige geweest. Daar was alles ook goed, alleen heb ik doordat het heel druk is op werk last van harde buiken. Dus werd toegesproken door de verloskundige dat ik het rustiger aan moet gaan doen. En dat is nou niet iets waar ik goed in ben ;)

Wij hebben goed geprofiteerd van de aanbiedingen van Prenatal deze week, kinderwagen, maxi cosi en tripp trapp stoel in een keer besteld. Rib uit ons lijf maar ja dat hoort erbij.

Grappig om te lezen dat er zoveel meiden geboren gaan worden (wij proberen het nog even voor onzelf te houden).

Groetjes!

Laat ik ook eens meeschrijven. Wij verwachten een jongetje, halen we hier het gemiddelde weer wat op met alle aankomende meiden ;)

Ik ben benieuwd of jullie al een naam hebben uitgekozen en al een eerste kleding setje voor vlak na de geboorte hebben uitgezocht. Ik vind het zo moeilijk om te kiezen!

Groetjes

Kijk nog een jongen erbij! Leuk!!!

Een naam hebben we. Na steeds wikken en wegen maar gewoon de knoop doorgehakt.

Eerste pakje wel al wat leuks gezien maar koop he't pas met 36 weken ofzo. Wil een beetje de grote van de baby afwachten. M'n vriend en ik waren allebei grote baby's die beide maat 56 niet paste. Beetje lullig als ik dan een te klein pakje mee heb

@sptember8 Fijn dat je ook weer mee komt schrijven, ik kom er net achter dat ik in het begin ook al een bericht in dit topic heb geschreven..maar verder niet meer op gereageerd heb. Gelukkig dat je 20 weken echo goed was en snap dat je het geslacht voor je probeert te houden..wij proberen de naam geheim te houden en dat vind ik al lastig haha!

@s z Leuk dat jullie een jongetje krijgen! :) haalt inderdaad het gemiddelde een beetje omhoog haha. Naam waren wij gelukkig al snel over eens, ik heb altijd geroepen als ik ooit een meisje krijg vind ik .... een hele mooie naam en mijn partner vond hem gelukkig ook niet  verkeerd. Ik ben wel een beetje aan het zoeken naar geboorte pakjes, vindt het toch wel leuk om een pakje aan te trekken wat wij zelf gekocht hebben in plaats van cadeau gekregen.

Hebben jullie trouwens allemaal een fijn Pasen gehad haha?

Wij hebben het heel druk gehad in het paasweekend.. heb niet eens meegekregen dat het pasen was :0

En de andere dames wel een goede pasen gehad ?

Ja dat heupen verhaal is een gedoe.. gelukkig masseert mijn fysio iedere keer mijn spieren los waardoor het wel prettiger is. Maar werken word steeds moeilijker ! Heb voor mijn ene functie al aangegeven vervangend werk te willen. Die kan ik niet meer doen helaas..

Beginnen jullie intussen ookal met vocht vasthouden? ik vooral in mijn handen. En een beetje mijn voeten. Maar de gewrichten van mijn handen doen er gewoon zeer van ! Dat belooft nog wat hahaha.

Hoi Meiden,

Ja hier ook een lekkere paas. Lekker in de babykamer gerommeld, is nu toch wel zo goed als af, alleen nog wat losse aankopen. Ik had allemaal ideeen met steigerhouten wanden en zo gezien op internet en dan is een vriend al timmerman toch wel heel handig. Ook nog even met mn ouders naar de babydump geweest die hebben de hele badset (en uiteindelijk nog veel meer losse spullen haha) cadeau gedaan. Ze bleven dat badje maar voladen met spullen.

Werken is bij mij nog goed te doen maar dat komt ook omdat ik nu (toevallig) tijdelijk een inval kantoorfunctie heb. dus ik verwacht dat wel te kunnen volhouden tot mn verlof, wat trouwens al met 9 weken is

Maar ff een vraagje of jullie een idee hebben. Ik heb nu, vannacht, voor de tweede keer binnen 1 maand een onwijze maagzuur aanval gehad. Zo erg dat ik wakker van werd en mn hele keel en neus in brand stonden. En geloof me een rennie en een bakje vanillevla werken dan even niet meer. Ik weet dat maagzuur normaal is, heb ik ook, en ik hou ook rekening met de adviezen maar met zulke aanvallen weet ik niet zo goed wat ik ermee aanmoet. Meer meiden hier ervaring mee?

@channy ja dat geheim houden is dit weekend al mislukt ;) nu weten mijn  moeder en zusje het en mijn schoonfamilie. Verder maar stil proberen te houden. Een naam hebben we nog niet, dat scheelt weer iets om geheim te houden. Voor nu is het werknaam Druif.

@tetsie, ik heb helaas geen tips voor je mbt maagzuur. Hopelijk heb je er niet vaker last van.

Vandaag gaan we kijken bij een kinderdagverblijf, ik ben benieuwd. Volgens de mensen daar komen ouders met allemaal vragen, en ik maar vragen proberen te bedenken... Als het goed voelt en het ziet er schoon en veilig uit dan komt het allemaal goed. Hoe regelen jullie het met opvang? Wij hebben geen familie in de buurt om te helpen, dat is wel jammer.

Fijn dat jullie fijne paasdagen hebben gehad! Die van ons waren ook ontzettend vol gepland..Ik heb vandaag de fysiotherapeut gebeld om een afspraak te maken, ontzettend last van mijn rug en de verloskundige raden mij aan om daar eens heen te gaan. Hoop dat het iets oplevert.

@tetsie..wat ontzettend vervelend die maagzuur aanvallen, helaas heb ik ook geen tips voor je! Maar hoop dat het snel weer overgaat.

@sptember8..blijft toch moeilijk om zoiets geheim te houden he. Tot nu toe lukt het ons nog redelijk om de naam geheim te houden, maar we hebben wel veel nieuwsgierige mensen die maar al te graag hopen dat 1 van ons zich verspreekt.. nog een ruime 2 weken en dan krijgen wij een 3d echo, ik kijk er echt naar uit! Ben benieuwd of we een goed beeld kunnen krijgen van ons meisje. Gaan jullie ook voor een 3d echo?

En zijn er nog meer die eigenlijk al uitkijken naar hun verlof? Ik stiekem al wel...:$ ik ga 6 weken van te voren met verlof en jullie?

Terug
Bovenaan