Zwanger en uitgerekend in juni!

@Gina; Superleuk 'n meisje. Hier nog eentje:)

@Lara; Ik heb daar al een paar weken last van, ik heb echter nog echt een platje. Alhoewel.. Kijk nu net en tis een beetje opgezet (Door eten enzo).. Op echo was wel alles prima laatst dus ben benieuwd. Ook naar jou omdat we beide een dag verschillen. Zag op internet foto's van buiken...

Zie deze buik a 16 weken.. Heb jij al zoiets dan of groter?

Hoe was het vertellen bij iedereen?

Bij mij weet nog niemand het op vriend en paar vriendinnen na:) Moeten 't nog steeds aan ouders vertellen maar vonden jullie dit allemaal easy om te doen?!

Hooi Dames,,

allemaal fijne dagen gehad? Ik wel.. Heerlijk aan de kinderchampage met mijn meisjes! :) en de jillz 0.0 hihi

morgen eindelijk de geslachtsbepalingsecho.. Pff zoo zenuwachtig! Ook echt geen enkel idee.. Nog maar 1 echo gehad.. Dus extra spannend! Vandaag 15 weken en 3 dagen.. Iedereen weet het nu 4 weken en ouders al vanaf week 5!

vandaag verjaardag van mijn moeder dus zie ik veel fam die ik nog niet heb gezien sinds ik zwanger ben! Erg leuk dus!

Ohja net met een kortingscode van ouders van nu AH bestelling geplaatst. Tientje korting op de boodschappen en het word in de keuken neergezet.. Echt 100 euro bestelt.. Scheelt tillen haha. Iets voor jullie?

Hmm andere helft van mijn bericht heeft ii niet gepakt..

maar mijn man is nu de zolder aan het opruimen en voorbereiden voor morgen,, dan gaat samen met collega's de dakkapel plaatsen! Uitbreiding in volle gang dus ;)

fijne zondag!!

@karpediem, wat fijn dat je ook een mooie echo hebt gehad! Wij hebben onze uk 2 weken voor het laatst gezien, ik vind het alweer veel te lang geleden. Moet nog 3 weken wachten voor de 20 weken echo. Zooooooo lang :(. Gelukkig volgende week maandag een controle afspraak bij de vk, kunnen we het hartje tenminste weer horen. Mijn buik is groter dan dat plaatje. Ik heb vorige week een fotootje geplaatst van mijn buik op de FB-groep van hier, maar het is inmiddels alweer gegroeid! We zien het met de week alsmaar groter worden. Mijn moeder had mij een week niet gezien en ze stond versteld van het verschil vergeleken met vorige week. Ze zei je lijkt wel 5/6 maanden zwanger! En dan ben ik morgen nog maar precies 17 weken zwanger. Ben nu 4 kg aangekomen, maar dat zit echt allemaal bij mijn buik. Heb jij geen fb? De fb-groep is leuk hoor! Lees dat je het nog aan jullie ouders gaat vertellen, jij bent toch ook al bijna 17 weken zwanger? Willen jullie het zo lang mogelijk geheim houden? Of wachten jullie een mooi moment af? Bij ons was het vertellen elke keer weer leuk! En we vonden het niet moeilijk maar eerder een opluchting dat we ons geweldige verrassing eindelijk konden delen. En iedereen reageerde ook super blij! Hoe voel jij je nu verder dan? Ik heb nergens last meer van gelukkig... Na ja... Ik heb nu wel de hele dag last van vreetbuien, haha echt niet normaal! Kan er niks aan doen, en geef er gewoon lekker aan toe.  Heb nog een hoop in te halen van de eerste 12 weken, toen kon ik niet eens een bord warm eten op van de misselijkheid. Nou... Nu wel 2 borden, en dan echte mannen borden hihi.

Liefs Lara xx

@liesjj8, spannend morgen!! En wat fijn dat je de kleine uk weer mag bewonderen...ben benieuwd!

hier ook aldoor druk bezig met opruimen met van alles en de baby kamer klaar maken. Het bedje en de commode hebben we er al staan. Wij hebben nu allemaal een week vrij en gaan morgen een nieuw matrasje kopen voor de baby. Onze baby heeft ook al kerstcadeautjes gekregen van onze fam, echt lief dat kleine spul! Nu lekker met mijn dochter een beauty avondje houden met maskertjes enz. Dat wou ze graag, een gezellige meiden avond! Fijne avond iedereen

liefs lara x

Hebben jullie echt alles al bijna klaar? Hier echt nog alleen de wagen, pak pampers, avent flesjes en twee zwitsal flessen. Qua kleding heb ik wel echt n bak voor de eerste 2/3 maanden!

@Lara: Geniet van je avond! Ik heb af en toe (1/3e) dag wel last van mn buik. Alsof de baby salto's aan het maken is/karate aan t doen is ofzo. Echt n grote buik heb je al dan haha! Ben benieuwd wanneer ik dik word. Hier weet bijna niemand het maar ook een beetje bewust..

Vriend en ik hebben besloten het 1 januari te vertellen. Na oud &nieuw. Omdat we niet weten hoe iedereen reageert/ samen vieren van oud en nieuw.. Hopelijk merkt niemand iets van mijn niet alcohol gedrag! Wel extra leuk voor 1 januari:)

Schoonouders vertellen oke prima maar mn eigen ouders kijk ik best tegen op eerlijk gezegd hoor.. :) Ik heb trouwens geen fb, krijg er dus niks van mee :-(

Hebben jullie trouwens al bij de disney store online gekeken? Superlieve pakjes en rompers! Heb zelf de tigger romper met mutsje& winnie the pooh onesie van een soort badstof.

p.s: Ik heb morgen een controle bij verlos.. Hier zit geen echo bij neem ik aan? Anders hoeft mn vriend niet echt mee voor mijn idee namelijk!

Terug
Bovenaan