@karpediem, wat fijn dat je ook een mooie echo hebt gehad! Wij hebben onze uk 2 weken voor het laatst gezien, ik vind het alweer veel te lang geleden. Moet nog 3 weken wachten voor de 20 weken echo. Zooooooo lang 🙁. Gelukkig volgende week maandag een controle afspraak bij de vk, kunnen we het hartje tenminste weer horen. Mijn buik is groter dan dat plaatje. Ik heb vorige week een fotootje geplaatst van mijn buik op de FB-groep van hier, maar het is inmiddels alweer gegroeid! We zien het met de week alsmaar groter worden. Mijn moeder had mij een week niet gezien en ze stond versteld van het verschil vergeleken met vorige week. Ze zei je lijkt wel 5/6 maanden zwanger! En dan ben ik morgen nog maar precies 17 weken zwanger. Ben nu 4 kg aangekomen, maar dat zit echt allemaal bij mijn buik. Heb jij geen fb? De fb-groep is leuk hoor! Lees dat je het nog aan jullie ouders gaat vertellen, jij bent toch ook al bijna 17 weken zwanger? Willen jullie het zo lang mogelijk geheim houden? Of wachten jullie een mooi moment af? Bij ons was het vertellen elke keer weer leuk! En we vonden het niet moeilijk maar eerder een opluchting dat we ons geweldige verrassing eindelijk konden delen. En iedereen reageerde ook super blij! Hoe voel jij je nu verder dan? Ik heb nergens last meer van gelukkig... Na ja... Ik heb nu wel de hele dag last van vreetbuien, haha echt niet normaal! Kan er niks aan doen, en geef er gewoon lekker aan toe. Heb nog een hoop in te halen van de eerste 12 weken, toen kon ik niet eens een bord warm eten op van de misselijkheid. Nou... Nu wel 2 borden, en dan echte mannen borden hihi.
Liefs Lara xx