@ vivianne,
<span style="color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif;"><span style="font-size: 12px; line-height: 19px;">Ja ik kon het niet laten om het niet aan mijn moeder en zussen te vertellen, was ook erg geschrokken hoor. Heb het ook aan mijn beste vriendin verteld zodat ik er toch nog over kan praten, aan alle anderen stel ik het nog even uit.. Hoe is het bij jou? 'T is zo moeilijk om het stil te houden haha.. </span></span><span style="color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif;"><span style="font-size: 12px; line-height: 19px;">Ik zit net als jij in een stabiele relatie, sinds mei wonen we samen dus voor ons gaan onze toekomstplannen in een rap tempo. Maar dat geeft niks, want heb altijd al een jonge moeder willen zijn. Ik ben nu 23 jaar en mijn vriend is 30, mijn vriend wilde altijd al aan kinderen beginnen alleen wilde we eerst trouwen, maar dit stellen wij nu nog even uit haha. Ik heb bij 6 weken een spoedecho gehad aangezien ik bij het vegen bloedverlies had, was erg geschrokken waardoor ik gelijk de vk heb gebeld. Heb toen ook het hartje zien kloppen, dat was een grote opluchting! Aankomende maandag heb ik mijn 2e echo, kijk er erg naar uit! Ben ook benieuwd hoe ver ik nou echt ben, naar mijn eigen berekening ben ik uitgerekend op 11 maart, na de spoedecho zei de vk dat ik uitgerekend ben op 24 maart dus ben heel benieuwd wat ze dit keer zullen zeggen. Wanneer ben jij uitgerekend?</span></span><span style="line-height: 1.5;"> </span><span style="line-height: 1.5;"> </span>
@nail89, super lief dankjewel!! @limburg26, Welkom en natuurlijk gefeliciteerd! Emotioneel zijn is normaal tijdens de zwangerschap haha, heb het hier ook gemerkt. Als ik boos ben, ben ik 'extreem' boos en kan ik echt huilen om alles.