Zwanger en uitgerekend in Oktober '16

@-CS wat een goed nieuws!!! ik ben voorlopig 17-okt uitgeteld.. vandaag 9 weken :D Leuk om zo'n hartje te zien he..

T schijnt dat we bij mijn verloskundige praktijk usb-stick meekunnen nemen, zodat ze videofragmenten op kunnen slaan van de echo.. Misschien kunnen jullie dat ook :D

Ohh wat goed meiden! Fijn dat de hartjes kloppen! Bij mij kloppen ze nu alle 2! Dus als alles goed blijft gaan krijgen we een 1-eiige tweeling!!! Ik vind het supercool!

Siebel, ben je al weer een beetje aan het genieten? Je bent al veel verder dan de vorige keer toch? Ik wel iig. Echoscopiste zei dat alles er prachtig uitziet!

Bye for now!!

Ja, heel bijzonder. Dat knipperende vlekje!

Passen jullie nog in je kleding? Ik ben dan nu pas 9 weken, maar mijn riemen zijn al naar een hangertje verbannen en echt lekker zitten mijn broeken al niet meer...

Hallo,

Gefeliciteerd allemaal!

Ik ben uitgerekend rond 24 Oktober.

We hebben nog 3 meiden en de jongste is 6 maanden.

Ik ben benieuwd hoe ik deze zwangerschap ga ervaren omdat ik nog niet zo lang geleden bevallen ben.

Tot nu toe voel ik me prima!

De laatste bevalling verliep heel snel binnen 2 uur was ze er. 2 uur lang een weeenstorm gehad. De bevalling heb ik niet zo prettig ervaren.

Dus ik zie wel een beetje op tegen deze bevalling.

Maar iedere bevalling is weer anders dus het beste ervan hopen.

Groetjes Sam

@-CS ik pas mijn kleding nog wel hoor. Is dit je 1e kindje?

@Xanna33 ik ben inderdaad al een stuk verder dan de vorige keer. toen was het met ongeveer 6 weken fout gegaan. Nu heb ik inmiddels al een kloppend hartje gezien. en ben ik bijna 10 weken(maandag). Dus.. Maar toch vind ik het moeilijk om er van te genieten. Het zou goed zijn als ik dinsdag na pasen(29-3) mijn termijnecho heb. Dan is de grootste spanning eraf denk ik..

~Safsam; welkom bij de club! Geen zwangerschap is hetzelfde, nieuwe ronde nieuwe kansen toch! Geniet!

@Siebel88; ik weet het goed te vertellenvoor een ander, maar maak me ook veel zorgen hoor. Ik ben ook verder dan de vorige keer, maar lees allerlei rotverhalen op dit forum, en kanniet wachten tot de volgende echo. 31 maart is die. Dan zal ik +- rond 11 weken zijn. Maar we MOETEN positief zijn! Er komen straks nog 28 spannende weken aan, en dan een leven lang zorgen...

Hey Siebel88

Ik wil je even een hart onder de riem steken!

Ik las hier over je emotionele dag en dat heb ik bij de jongste ook gehad! 1 hele dag alleen maar huilen en niet kunnen stoppen....zijn echt hormonen lieverd dat is op zich zeer positief. Denk eraan dat welke vorm van stress dan ook niet goed is voor jou en je kindje dus ontspan en laat het zoveel mogelijk los! Jij je termijnecho 29 maart ik hopelijk een positieve test!

Ik duim voor je en na die echo een hele fijne zwangerschap

Xx

Ja, dit is mijn eerste kindje. Maar echt niet elke broek kan ik nog fijn aan, haha. Binnenkort maar eens shoppen voor wat met meer stretch :p

Terug
Bovenaan