zwanger en uitgerekend in september 2016

@espe

Ik had gisteren in de avond ook last van een klein beetje bruin verlies. Heb de vk gebeld. Die zei dat het normaal is zolang je maar geen echt rode bloed ziet. Lichaam kan denken dat je toch nog ongesteld moet worden en oude bloed wordt eruit gegooid óf je hebt het een dag na het het vrijen doordat je baarmoedermond goed doorbloed is. Niks aan de hand dus

Wat een lieve berichtjes mag ik van jullie lezen! Dank jullie wel!

Vrijdagavond hebben we getest ('s middags bijna niets gedronken ivm concentratie urine), helaas negatief... Vrijdag én zaterdag klein beetje bruin verlies gehad... Morgen of maandag met ochtendurine testen denk ik. Had verwacht dat de ongesteldheid nu was doorgebroken dmv bruinverlies...

JannyC wat naar van jullie poes...14 jaar is wel echt een prachtleeftijd zeg! Dat hoor je niet vaak. Probeer aan alle mooie momenten en streken te denken.
<p style="text-align: center;"></p>
<p style="text-align: left;">Espe, ik ben nog maar/al 3 dagen over tijd... Kan niet zo goed tegen die laatste of eerste dagen pffff om niet goed van te worden!</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Fijn weekend allen!</p>

Hi dames,

Gefeliciteerd allemaal!

Ik ben zelf 5sept uitgerekend, maar ben vrijdag op mijn buik gevallen op de rand van het bad (was aan t poetsen) en nu net ja na het gezellig gehad te hebben met mijn man bloedverlies. Super onzeker! De vorige zwangerschap was een missed abortion en heb toen bloedverlies vanaf het eerste moment gehad. Dat is nu gelukkig niet maar wel flink onzeker. Heb de 22ste mijn eerste echo. Kortom twee weken onzekerheid! pfff gek van te worden!

Hè bah, wat naar! Hopelijk is het niets bijzonder hilliebil.

Even een hele andere vraag. Gaan jullie ook iets van bio oil gebruiken voor buik en borsten om straie 'te beperken'?

Ik lees namelijk ook wel dat dat onzin is, maar als het helpt?!

@Strawberry, jij dus ook beetje bruin verlies gehad? Is het daar ook bij gebleven? Ik heb nog geen verloskundige dus wel fijn om via jou van de verloskundige te horen dat het waarschijnlijk niet erg is;) Ik had het ook al even opgezocht en ik las inderdaad dat het kan zijn dat je baarmoeder schoongemaakt wordt of er een keer een bloedvaatje geraakt is. Tot nu toe is het bij die druppels gebleven dus niets aan de hand denk ik:) Ik maak me er al niet meer druk om! (al droomde ik vannacht wel dat ik ongesteld was geworden)

@MariaOt, wat vervelend dat je een negatieve test had en nog steeds in onzekerheid zit, want je menstruatie is dus ook nog niet gekomen.. Bij mij was bruinverlies altijd een signaal dat de menstruatie eraan zat te komen, maar dat is natuurlijk bij iedereen anders. Ben je al vaker over tijd geweest? We weten allemaal hoe vervelend deze onzekere dagen zijn. Sterkte nog even!

@Hilliebil, wat naar zeg dat je op je buik gevallen bent en nu last hebt van bloedverlies. Ik kan me voorstellen dat je nu enorm onzeker bent. Heb je de verloskundige al gebeld? Misschien kun je er eerder terecht? Jij ook sterkte!

@Marjolein, ik heb daar eigenlijk nog niet eens aan gedacht. Ik ga het even googelen, kijken of het wat is ;)

Espe, ja ik weet het...kan het inderdaad net zo goed zijn... Alleen nog steeds niet ongesteld. Ik ben 1 keer eerder overtijd geweest en werd toen alsnog ongesteld.

Vraagje aan allen, hebben jullie bruinverlies gehad tijdens de innesteling?

Ik heb namelijk een rare cyclus, altijd 29 dagen, maar pas op de 21e dag actieve ovulatie test (2 maanden getest, exact gelijk aan elkaar). Het kan dus bruinverlies zijn van innesteling (staat op internet), maar ja het is ook 'de tijd' om gewoon ongesteld te worden, daarom maakt het me zo onzeker.

Ik en heel blij dat ik me aan mag sluiten in dit topic! :)
We waren 8 maanden ''bezig''.
Mijn NOD en positieve test waren gisteren, dus nog erg pril.
Ik ben als het goed is 16 september uitgerekend.
Ik vind het ook erg spannend en hoop natuurlijk dat alles goed gaat!

ik heb 5-1 positief getest voor mij het 6 de kindje.

ik heb voor de 19de een afspraak staan in het ziekenhuis ivm meerdere mk. Ik zou het ook van de daken willen schreeuwen maar ook ik hou me mond voorlopig nog even.

Heb op Facebook wel een geheime pagina aangemaakt voor degene die het leuk vinden geef je naam door en ik kan je toevoegen

Terug
Bovenaan