zwanger en uitgerekend in september 2016

@ Strawberry, haha toch al aardig wat mensen verteld dus? Is denk ik ook wel fijn dat je het kwijt bent en anderen er ook van weten. Wij zitten er aan te denken het dit weekend aan de ouders en broers/zussen te vertellen. Dus je hebt al twee afspraken staan? Echt heel raar dat het bij iedereen zo verschillend is! Wel fijn dat je 1e afspraak al bijna is!! :)

@ Petrahof, hoe is je intake gegaan?

Hallo lieve dames,
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik hoop dat ik me over een paar dagen ook 'officieel' aan deze groep mag koppelen. Mijn man en zitten in 'ronde' 7 en ik ben over tijd...maar na al 7 teleurstellingen en waarschijnlijk 1 vroege miskraam (nog voordat ik ongesteld had moeten worden) durf ik eigenlijk gewoon niet te testen. Al is dat de enige mogelijkheid om uit deze spanning en onzekerheid te komen, dus ik pak er dit weekend weer 1 uit de kast :-D

Waarom zijn de laatste dagen toch altijd zo spannend? Ik wil het heel graag even van me afschrijven en zoals ik het lees hebben jullie hier ook jullie ervaringen mee... Daarnaast hou ik van positiviteit, dus ik vind het heerlijk om jullie geluk mee te lezen! -xXx-

Hoi MariaOt,

Hoeveel dagen ben je al over tijd? De laatste dagen zijn altijd enorm spannend ja! Hopelijk heb je dit weekend een positieve test en hoor je ook bij deze groep uitgerekenden in september :) Ik duim voor je!!

Ik heb na veel twijfelen het vanavond aan mijn ouders en broer verteld. Ze waren superblij met het nieuws! Ik twijfelde omdat ik nog maar op 5 weken zit en ik bang ben dat het eventueel mis zal gaan en dat ik ze dus blij maak met niets.. Maar ik vind het toch fijn dat ze het nu weten en we samen lief en leed kunnen delen. Hopelijk zal dat laatste niet nodig zijn. Morgen zijn de schoonouders aan de beurt. Vind het nu alweer spannend om het te gaan vertellen!

Succes MariaOt!!

Succes mariaOt!

Espe wat leuk om het al te vertellen!  Erg spannend.

Wij houden het nog even voor ons,  kunnen we er zelf ook nog aan wennen.

Dinsdag krijg ik iemand van moeders voor moeders op bezoek dus ik ben benieuwd

Wat leuk espe! Veel plezier ook met vertellen aan je schoonouders :D

Veel succes MariaOt, hopelijk mag het nu echt zo zijn!

Ik had gister iemand langs van moeders voor moeders, mocht meteen beginnen ondanks dat ik nog geen 6weken ben omdat me hcg waarde hoog zijn, fijne gedachte he dat je met elke week dat je het inleverd misschien wel iemand zwanger kan laten worden..nu 11 weken volhouden haha is wel lang !

Goed dat jij het ook doet pat18, gaat de rest ook mee doen?!

Spannend MariaOt! heb al getest??

Hier vanochtend Moeders voor moeders op bezoek gehad. Supermooie zw. test!Beetje emo toen ik mn kadootje uitpakte(alsof het even echt werd, iets tastbaars in handen wat met babys te maken heeft;) ) maar verder goed gevoel bij!

Ik heb jaren lang zelf de MM mee gemaakt dus doe het ook graag.

Daarna met poes naar dierenarts en helaas moeten laten inslapen... jee pfff dat kwam onverwacht. je kat inlaten slapen en al die hormonen.... geen fijne combi. Dus tranen genoeg gevloeid.

Verder steeds wat weeïge op de maag en gelukkig is de knallende hoofdpijn wat gezakt van gisteren.

Dus de rest van de dag zal wat jankerig verlopen gok ik zo..

Veel plezier voor alle meiden die vandaag hun naasten het blije nieuws mogen brengen. Geniet!!!

Wat naar JannyC dat je je poes hebt moeten laten inslapen! Helemaal ook dat het zo onverwachts voor je kwam :( Veel sterkte! En daarvoor had je dus MM op bezoek gehad? Wat een emotionele dag voor je. Dus je hebt je 1e babycadeautje al binnen? :)

Vanochtend had ik een paar druppels bruinverlies... Daar schrok ik erg van, maar de rest van de dag geen last meer van gehad. Ik ga er dan ook maar vanuit dat het niets ernstigs is al vind ik het wel erg spannend of het nog weer terugkomt en/of erger wordt. Verder niemand last van gehad?

Kan me voorstellen Espe dat je geschrokken bent! Je kunt altijd even met de verloskundige bellen he als je je zorgen maakt. Maar ik lees het wel vaker dat dat gebeurt en dr niks aan de hand is.

Zelf tot nu toe geen last van bloedverlies of iets dergelijks.

Ja was effe heftig om poes.. poes heeft 14 jaar mogen worden en een prachtleven gehad. Maar tis wel even verdrietig natuurlijk.

En ja mn eerste kado.. maar ik blijf wat terughoudend merk ik. helemaal blij kan ik/durf ik gewoon nog niet te zijn. Pas als de echo's goed zijn.. dan pas denk ik.

Terug
Bovenaan