zwanger en uitgerekend in september 2016

@Strawberry

Nee, ik heb ook weinig klachten (gelukkig). Soms wat steken in mijn buik en verder zere borsten. Dat heb ik altijd voor ik ongesteld word en nu is het dus niet weggegaan haha. Ik heb (nog) geen last van misselijkheid en hoop dat dat zo blijft! Ik heb gelezen dat het vaak in de 5e/6e week begint en het bij week 12 op z'n ergst is, want daarna wordt de HCG-waarde in je lichaam weer minder. Maar niet iedereen krijgt deze kwaal, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Het kan nog komen, maar ik hoop van niet. Een vriendin van mij heeft de hele zwangerschap nergens last van gehad, een andere vriendin was bijna de hele zwangerschap erg beroerd. Ik snap dat je je druk maakt over een miskraam (dat doe ik ook!) maar daar heeft wel/niet misselijk zijn niets mee te maken;)

Maar jij hebt het mensen om je heen al verteld dus? Heb je al een afspraak staan bij de verloskundige?

Hoi hoi

Ik heb gisteren positief getest 2 september uitgerekend van on tweede kindje. Hebben al een dochter yara die 8 feb 3 jaar wordt. morgen intake in het ziekenhuis dit omdat ik de vorige zwangerschap heel snel hoge bloeddruk had en zwangerschapssuiker..

Kwaaltjes.....ben erg moe en heb heel vaak het zuur rennies zijn mijn beste vriend..:)

En behoorlijk gevoelige tepels..

vanavond gaan we het onze ouders vertellen verder houden we het nog even geheim ;-)

gefeliciteerd meiden!

Ik hoop dat alles goed gaat verlopen en dat we de misselijkheid mogen missen . Ben nu 6 weken zwanger zegt de calculator.. maar dat kan natuurlijk een dag of 1 a 2 verschillen.Mijn cyclus wisselde altijd van 28 dgn tot 31.. dus jah.

Lees overal dat nu eigenlijk heel vaak naar het toilet moet... maar nee! jullie wel last van over actieve blaas?

De eerste dagen wel last van gehad, later ebde het weg.

<p style="text-align: left;">Jij ook gefeliciteerd janny! Ik als het goed is 6 weken 5 dgn. Plassen jaaaa word er gek van zoveel als ik naar de wc ga!</p>

@Maris

Oke, maak me al geen zorgen meer :) Bedankt voor de reactie.

@Espe

Nou, niet heel veel mensen. Beste vrienden, vriendinnen. Ouders, schoonouders, broer en schoonzus. Tantes, omas opas , ooms, neven en nichten en en wat minder close vrienden doen we later. (oke, ook weer niet heel weinig mensen verteld merk ik nu :))

Ja, heb al een afspraak bij de vk staan. Twee zelfs. Ze doen de eerste afspraak op 6 weken. Willen ze zo vroeg omdat ze je dan nog willen vertellen wat je wel en niet moet eten en drinken etc. Daar willen ze vroeg mee beginnen zei ze aan de telefoon. Heb er ook eentje op 8 weken staan voor een echo. Dan gaan ze kijken wat de 'echte' uitgerekende datum is en natuurlijk ook of er niets raars aan de hand is. Ik begrijp dat veel mensen hun eerste echo (of zelfs hun intakegesprek) op 12 weken krijgen. Dat vind ik best raar, dat dat zo verschilt per vk. Ik heb ook niets raars of ergs dat ik zo vroeg een afspraak krijg. Heb er ook niet zelf om gevraagd.. Zo doen ze dat gewoon bij iedereen. Maar ik ben er natuurlijk heel blij mee!!

En hoe zit het met jullie? Ook al een afspraak staan voor een intake of echo??

Ik heb nog geen afspraak. Ben nu ong 5,5 week. Ik ga over 1,5 de huisarts maar eens bellen en via hen de vk. Bij ons in het ziekenhuis ligt blijkbaar echt de grens op 12 weken. Op zich ook wel fijn. Alleen het duurt nu nog heel lang. Hopelijk mag ik met 10 of 11 weken

Terug
Bovenaan