zwanger en uitgerekend in september 2016

Nou Espe, helaas het is zoals we al dachten...ik ben toch ongesteld geworden :-(

Hopelijk ziet onze toekomst eruit als Pilaf en is het de 8e keer raak!!

Meiden, allemaal heel erg veel plezier mer jullie zwangerschap! Geniet ervan! Het zijn stuk voor stuk allemaal wondertjes <3

Wat balen MariaOt. Echt vervelend he als je dan alsnog ongesteld wordt.. :( Bij ons duurde het ook 13 rondes dus geef de moed niet op. Het kan zo ineens raak zijn. Succes!!

Gefeliciteerd Pilaf en gebruiker406331!

Hey lieve meiden..

Gisteravond buikpijn en krampen.. vanochtend nog zeurende krampen en ineens rood bloedverlies....

ook niet meer misselijk  vanochtend..

Verloskundige gebeld. foute boel..:(

Ben zoo verdrietig. na 10 jaar eindelijk zwanger.. wordt het een 99% zeker een miskraam.Nu afwachten...

weet even niet meer wat ik moet doen... zoo oneerlijk en verdrietig!

@espe

ja, bij mij ook bij die druppels gebleven. Die nachtmerries komen mij bekend voor :s Daar heb ik ook wel eens last van.

@Janny

Bah wat naar. Veel sterkte!!

Dames ik begin een soort van nachtmisselijkheid te krijgen. Ik vraag me af of er meer mensen zijn die dit hebben. Dacht dat dat juist in de ochtend voor kwam. Heb even gegoogled en zie dat dat idd wel gebeurt. Misschien heeft iemand nog tips? 's avonds iets bepaalds eten voor het slapen gaan etc etc??

Dat is denk ik echt de angst van iedereen hier... Een miskraam... Bah wat naar Janny. Hopelijk gebeurt er nog een wondertje...

Hier gaat alles gelukkig nog goed. Toch eerder een afspraak bij de vk dan gedacht. Over ong 2 weken een afspraak voor kennismaking. Heel gespannen.

Ik heb ook last van misselijkheid snachts. Maar ook af en toe midden op de dag. Gelukkig niet zo erg dat ik moet overgeven. Morgen ga ik nog een keer een zwangerschapstest doen, het blijft onwerkelijk en ik blijf nerveus of het allemaal wel goed gaat!

Gelukkig kan ik er al wel telkens meer van genieten.

@ Janny, ohneeeee, wat vreselijk voor je! Had je veel bloedverlies? Een beetje schijnt niet erg te zijn, maar vaak wel i.c.m. krampen ja.. Wat moet je nu doen, afwachten?? Probeer rustig te blijven (onmogelijk natuurlijk, maar probeer het toch;) Hopelijk is er nog een kans dat het goed blijft gaan, veel sterkte in ieder geval tijdens deze onzekere dagen! :(

@Strawberry, bij mij is het toch niet bij die ene keer druppels gebleven. Gisteren over de dag verspreid ook telkens een klein beetje, maar goed, verder nergens last van dus denk nog steeds wel dat het goed zit. Hmm, nachtmisselijk.. Dat heb ik nog niet eerder gehoord nee. Ze zeggen dat gembersnoepjes helpt tegen misselijkheid..?

Ja vreselijk... echt mn ergste nachtmerrie..

Wordt gek van onzekerheid en mn bloeden is gestopt. mn krampen niet.

heb VK gebeld en mag morgen komen voor een echo....ik geloof niet echt meer in een wonder. maar als het mis is dan wil ik het ook zo snel mogelijk weten en er niet een week in hangen wel/niet.

Fijn Janny dat je morgen al mag komen voor de echo en dan in ieder geval zekerheid hebt! Van dagen onzeker zijn word je alleen maar gek. Heel veel succes/sterkte morgen!!

Terug
Bovenaan