zwanger en uitgerekend in september 2016

Hi meiden,

Ik denk dat ik me hier ook kan aansluiten. Heb veel te vroeg positief getest. Nu 2 dagen voor nod. Test is een stuk donkerder. Als alles goed blijft gaan eind september uitgerekend.  Ik heb alleen onwijs honger. Ik moet echt om de 2 a 3 uur eten. Mijn buik gaat dan echt tekeer.  Herkennen jullie dit?

Roos, ook jij succes met de spanning.

Espe, hoe is het gegaan vanochtend? Hopelijk alles goed..!

Voor de andere dames.  Ik hoop dat we wat aan elkaar kunnen hebben tijdens onze zwangerschap! Geniet ervan iedereen!!

Hoi Dames,

Voorzichtig meld ik mij ook op dit Forum.

Ook ik ben het nieuwe jaar goed begonnen en ben (als alles goed gaat) uitgerekend op 12 September van de 1e.

Ergens zijn we heel blij, maar ik vind het ook dood eng. Vorig jaar is namelijk het een en ander mis gegaan. Zo had ik een missed abortion in April (uiteindelijk curettage) en in Augustus opnieuw zwanger maar toen konden ze het vruchtje niet vinden terwijl er wel HCG stijging was. Met als gevolg elke dag echo's en bloedprikken, kijkoperatie (dachten buiten baarmoederlijk), baarmoederweefsel weghalen (bleek toch vruchtweefsel) en na aantal weken toch curettage. Wat uiteindelijk nu aan de hand was konden ze niet vertellen :-(

Nu moesten we om bovenstaande reden gelijk voor echo gaan zodra we het wisten. De 1e echo heb ik dus vorige week al gehad. Hoewel we wisten dat er ook niks te zien kon zijn (is natuurlijk ook enorm vroeg 4 weken) was het wel even schrikken toen er inderdaad NIETS te zien was, zelfs geen verdikt baarmoederslijmvlies...

Ik probeer het positief te zien en volgende week hebben we weer een echo, maar merk dat ik niet goed weet hoe ik me nu moet voelen. Ik heb wel symptomen, maar ben bang dat dit tussen mijn oren zit daar de vorige 2 x er ook symptomen waren maar t toch mis was...

Hopelijk kan ik deze keer mee blijven kletsen op het Forum en aan alle dames uiteraard gefeliciteerd!

Liefs Liesje

Eef4, de zwangerschapstest gaf dus al een donkere streep aan? Dan lijkt het erop dat je inderdaad zwanger bent! Ik snap dat je je nod nog even wil afwachten.

Wat spannend voor je Limburgse Liesje! Kan me voorstellen dat het niet fijn is niets te zien op een echo maar 4 weken is wel echt heel vroeg ja. Niet te druk over maken. Hopelijk is er op de echo van volgende week meer te zien! :)

Ik ben vanochtend dus geweest voor een echo en het zit gelukkig niet buiten de baarmoeder. Een hele opluchting. Er was volgens haar zelfs al een beginnende hartactie, maar dit heb ik zelf niet kunnen zien of horen. Wel erg fijn om te weten. Wat ik wel heb is een cyste van ongeveer 4 bij 3,5 cm en die schijnt te groeien door het HCG-hormoon. Volgens haar niet erg, maar ze willen het toch in de gaten houden en daarom moet ik over 3 weken terugkomen voor nog een echo.

Al met al erg blij dat ik vanochtend deze echo heb gehad!

Ja ik had getest 6 dagen voor nod. Toen zag ik al een streep. Ik ben nu 2 dagen voor nod en de streep is donkerder, maar nog niet zo donker als de test streep.  Even afwachten dus idd. Gelukkig was alles goed op de echo! Balen van die cyste, maar wel fijn dat je vaker een echo kan krijgen!

Liesje, wat verschrikkelijk dat je dit al hebt meegemaakt.  4 weken is idd nog erg vroeg. We gaan ervanuit dag het volgende week beter is!

@Eef4 en Espe, dank voor jullie reacties! laten we inderdaad van het positieve uitgaan :) een week kan wel lang duren zo hè..ik zal jullie iig op de hoogte houden. Hoop ZO dat er iets goeds te zien is deze keer, een positieve echo zou erg welkom zijn!

Espe, hoeveel weken ben jij nu? Ik had inderdaad ook een cyste van 4 cm...gynaecoloog gaf aan dat hij bij 5 cm zich wel wat zorgen zou gaan maken, maar dat dit vaak voorkomt. Meestal gaat dat vanzelf weer weg..

En Eef4, een zwangerschapstest kan alleen maar een streepje geven als er HCG is, dus dat je zwanger bent is eigenlijk vrij zeker, maar begrijp idd dat je even je Nod afwacht.

hoi meiden,

Ik sluit me hier ook maar bij aan, ik had een zeer positieve test.....en als ik goed gerekend heb ben ik rond 15 september uitgerekend......

het is nog heel onwerkelijk kan het nog niet bevatten.........

Gefeliciteerd nv! :)

Eef4, bij 6 dagen voor nod al een streep? Volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger hoor ;) Goed teken ook dat je streep nu donkerder is geworden!

Liesje, ik ben nu 5,5 week. Had je ook een cyste of heb je die nu nog? Ik wist eigenlijk al 2 jaar dat ik een cyste heb, maar eigenlijk nooit meer aan gedacht omdat het geen kwaad kon zeiden ze. Nu ik zwanger ben en gehoord heb dat het door het HCG kan groeien vind ik het wel minder fijn.. Ben erg benieuwd of hij bij de volgende echo over 3 weken echt groter geworden is.

Kheb goed nieuws!

Vanochtend vroeg een zwangerschapstest gedaan en nu een duidelijke streep! Dus zwanger! We zijn heel blij

Terug
Bovenaan