zwanger en uitgerekend in september 2016

Limburge Liesje, nee ik heb eigenlijk geen last van vermoeidheid. Ben niet meer of minder moe dan anders, maar dat kan misschien nog komen.

Ik had jou nog iets gevraagd over jouw cyste. Misschien dat je over dat berichtje heen hebt gekeken? Staat op pagina 7 ;)

Ik ben helemaal nieuw hier, maar ik mag ook met trots melden dat ik rond 17 september een kleintje verwacht.

Super blij en hopen dat alles goed gaat.

Nu alles stil houden en een afspraak maken bij de verloskundige.

Voor iedereen die zwanger is, Gefeliciteerd :)

Bedankt voor het warme welkom en de reacties..

Het is idd na zn lange tijd wel heel spannend. We zijn ontzettend blij, maar wel gereserveerd. We wachten met smart de echo met 8 en 12 weken af.. En duimen.. Maar ben er wel heel blij mee... Vooral na zn lange tijd..

Die cyste van 4 cm was te zien aan de linkerkant op de echo vorige week. Vorig jaar was er een cyste te zien aan de rechterkant,wel wat kleiner,maar deze was nu helemaal weg. Ik maak me nu nog geen zorgen,maar waarschijnlijk omdat ik me nu meer zorgen maak of alles goed gaat.. Volgende week weten we meer,so keep you posted!

<p style="text-align: left;">Hoi</p>
<p style="text-align: left;">Ja een en dan daarin een mooi rondje :) was nu 5 mm groot</p>
<p style="text-align: left;">Hij vermoed 5 won zwanger maar kan iets verder zijn 4 februari de echte echo met bepaling van de uitgerekende datum</p>

Terug
Bovenaan