zwanger en uitgerekend in september 2016

Ik ben uitgerekend rond 22 september 2016.

Normaal gesproken had ik vandaag m'n periode gekregen. Kben heel blij dat er nu duidelijkheid is..

Verder hebben we nog een zoontje van bijna 4 en een zoontje van ruim 1 jaar.

Hoi

Nou vanmiddag weer in 't ziekenhuis geweest en echo gehad alles ziet er heel goed uit voor 5 weken zwangerschap ☺

Nu over 3 wkn weer terug en dan 8 wkn echo

Maar voor nu alles goed

Hallo allemaal,

Ik heb gister 13/01 positief getest, en ben zwanger..... :) van de 1ste..

Het heeft even geduurd na de vorige. feb 2014 positief getest, maar dat is niet goed gegaan, missed abortion, daarna curettage gehad in april 2014. Sindsdien zijn we al bezig. En het is nu eindelijk gelukt. Nu hopen op een goede zwangerschap.

9 feb moet ik naar de vk. Voor de intake en echo, in de 8 ste week.. Ik ben heel benieuwd...

Gefeliciteerd Roos en Missymaris! Fijn dat je na zo'n lange tijd weer zwanger bent geworden :)

Fijn Petra dat alles goed was bij de echo! Had je ook zo'n klein zwart vlekje in de baarmoeder? Ik heb gisteren ook een echo gehad bij 5,5 week en moet ook over 3 weken terugkomen.

Gefeliciteerd Roos & Missymaris! Altijd fijn zo'n positieve test :) @Missymaris, vind je het ook extra spannend na vorig jaar? Ik merk dat je dan toch niet meer zo onbezonnen bent, maar leuk blijft het wel natuurlijk!

Petrahof, fijn dat alles goed was op de echo, toch een hele geruststelling! Ga je toch met goed gevoel die drie weken in! Nog 1 weekje wachten en dan krijgen we de 2e echo (6,5 week dan)..hoop echt dat ik dan ook positief nieuws te melden heb!

Zijn jullie ook zo moe? Ik had altijd grote mond over dat ik me echt niet ging aanstellen, maar man man man.. ik ben kapot :) laten we ervan uit gaan dat het een goed teken is :)

Terug
Bovenaan