zwanger en uitgerekend in september 2016

Limburgs Liesje, haha geeft niet. Ik kan me voorstellen dat je je drukker maakt of alles goed blijft gaan. Laten we het hopen! Hou ons op de hoogte!

Petrahof, bij mij was volgens mij alleen een zwarte vlek te zien, maar ze had het wel over een beginnende hartactiviteit dus dat zal wel goed zitten. 4 februari dus weer een echo? Mijn volgende is 2 februari. Ik vraag me alleen af wanneer de termijnecho zal zijn waarbij ze ook al die vragen stellen en je bloedprikken e.d. Of dat dan die 2 februari al is of dat ik een paar weken daarna weer moet komen. Ik heb geen idee..

Gefeliciteerd LisanneR!!

wat fijn roos dat je nu wat meer zekerheid hebt! Ik moet nog wachten tot zondag..

Gelukkig ziet alles er goed uit Petra! Ik kan niet wachten tot mijn eerste echo!

Missymaris, Ik hoop zo voor je dat het goed blijft gaan. Daar gaan we natuurlijk gewoon vanuit. Moet je nu ook vaker op controle?

Liesje, moe ben ik niet, maar heb wel constant honger. Om de 2  a 3 uur eten anders gaat mijn maag echt tekeer. Ik heb wel af en toe last van maagzuur..

Hebben jullie het al aan jullie familie/ vrienden vertelt of tot wanneer wachten jullie? En hoe vertelden jullie het? Bij mij is het de eerste. Mijn vader is al opa van 3 kinderen (mijn halfbroers), voor mijn moeder is het de eerste. Mijn schoonouders hebben ook al een kleinkind, maar die woont in Spanje dus die zien ze 1 a 2 keer per jaar..

Hallo allemaal!

Vandaag 2 dagen overtijd, vanavond laat samen met mijn vriend een test gedaan, en ja zwanger!  heel pril dus nog.. als de berekeningen kloppen die ik op internet gedaan heb.. zou ik rond 21 sept uitgerekend zijn. Nu het echt zo is, geloof ik het haast niet.. zo gek! wel erg spannend allemaal!

Ik lees graag jullie berichtjes en fijn om het hier te toch te kunnen delen.

Liefs Wendy

het is idd fijn om hier te delen...

Eef4: ik heb met 8 weken en 12 weken een echo. verder niet. maar we wachten af, en blijven positief :)

en wat leuk wendy :) ik heb 2 dagen terug positief getest.. ook nog heel pril...

Hallo allemaal!

Ik kom maar meteen met de deur in huis vallen, ik heb vanochtend 3 dagen voor nod duidelijk positief getest! Woehoeeeee

Ik ben helemaal in de wolken maar ook erg bang (vorige zwangerschap met 9 weken mis gegaan)

Als het allemaal goed gaat ben ik eind september uitgerekend.

Ik kan het natuurlijk nog aan niemand vertellen dus ben blij dat ik het hier op het forum van me af kan schrijven.

Ik voel sinds vandaag wat buikpijntjes en een klein misselijk vlaagje, maar dat kan natuurlijk ook komen door de spanning en omdat ik nu weet dat het zo is.

Ik ben benieuwd hoe jullie je voelen?

Groetjes!

Hallo allemaal,

wat leuk om jullie verhalen te lezen. Heel herkenbaar allemaal. Ik ben uitgerekend op 9 sept en ook al aardig wat symptomen: gerommel in mn buik, buikpijn, constant naar de wc, hoofdpijn, gevoelige borsten en lichtelijk misselijk.

Ik ga over een paar maanden trouwen en net huwelijksreis geboekt. Dus de zwangerschap kwam een beetje eerder dan de planning was.. Ik kon het ook niet geloven, maar na 4 dagen overtijd en drie testen gedaan, is het toch echt waar. waarschijnlijk wordt dat huwelijksreis annuleren!

Mn vriend en mn zus weten het, verder nog niemand. Het lijkt me zo lastig om het geheim te houden, vooral met borrels oid..omdat ik altijd wel van een wijntje houd ;)

Groetjes!

Gefeliciteerd iedereen,

Een hele diepe wens is deze week uitgekomen toen ik de positie test 12 Jan in me handen had! en ik meld me voorlopig even hier bij September,want de uitgerekende datum is waarschijnijk eind Augustus,maar kan ook begin Sep zijn,over 2 wk horen we meer bij de officiele afspraak verloskundige!

Maar idd ontzettend spannend bij ons de eerste,en ben 35 jaar  en vind t heel onwerkelijk,zit dit ook misselijk te typen ;)

Gefeliciteerd dames!!

Ik ben nu overtijd, maar ik had vorige week maandag al licht positief getest. Ik weet ook niet zeker wanneer mijn eisprong is geweest. Ook omdat ik een cyclus heb van tussen de 27 en 33 dagen. Ik ga dinsdag naar de huisarts om te melden dat ik zwanger ben. Aan het einde van de week zal ik de verloskundige bellen. Ook vertellen we het volgende week einde van de week aan onze ouders. Ik heb twee EHBO koffertjes gekocht en die vullen we met een paar pampers, mutsje, sokjes etc. die geven we dan. Ben benieuwd naar de reacties als ze de koffertjes open doen met de tekst: 'Eerste hulp bij oppassen' en al die spulletjes erin.

Tammy: toen ik vorige week maandag licht posotief testte werd ik direct erg misselijk. Maar dit was vooral van de schrik. had zo vroeg niets verwacht. Verder heb ik wel last van brandend maagzuur en ik ben erg emotioneel. Ik zou echt om iedere scheet kunnen huilen. Ik lach het maar iedere keer weg, maar het is echt bizar!!

Lilly: waar zou je naartoe gaan op huwelijksreis?

Sorry voor mijn lange verhaal. lekker om even te babbelen :) Helpt me om het niet tegen de eerste die ik tegenkom te vertellen dat ik zwanger ben :p

Terug
Bovenaan