zwanger en uitgerekend in september 2016

Waaraan ik merk dat ik zwanger ben is vooral dat ik soms heel moe kan zijn... En m'n reukvermogen is weer heel sterk!

Ik vindt het nog wel lastig om m'n mond te houden over de zwangerschap. Heb toch 1 vriendin in vertrouwen genomen.

gefeliciteerd iedereen :)

en idd het reukvermogen, pff.. alles is zo sterk, en soms misselijk van een bepaalde lucht, en gevoelige borsten. maar verder niet misselijk, alleen moe hahaha

wij hebben besloten om na de 12 week echo het te vertellen. tot die tijd mond dicht, al weet me beste vriendin het wel :)

Gefeliciteerd iedereen....

Ik heb eigenlijk nergens last van, beetje gevoelig borsten en meer plassen verder voel ik me top fit....hopelijk blijft het zo hahaha

Gefeliciteerd allemaal!

dit forum is inderdaad wel fijn om even van je af te typen.

Bij ons weten mijn ouders en mijn zus en broertje het. Ik heb het mijn ouders gelijk verteld, maar dit ook meer omdat het de vorige keren zo mis is gelopen en we nu dus gelijk nh ziekenhuis moesten. (anders hadden we inderdaad tot 12 weken gewacht). schoonouders willen we het vertellen na aankomende vrijdag, als hopelijk de echo goed is :) Onze vrienden krijgen het dan te horen wanneer de 12 weken voorbij zijn. Dit is precies rond mijn verjaardag, dus wij dachten aan roze en blauwe ballonnen en een speciale taart :)

Sinds eind vorige week is bij mij de misselijkheid gekomen. Gelukkig geen spugen, maar wel de hele dag door zo'n misselijk gevoel hetgeen juist in de avond erger wordt (ipv ochtend). Lijkt net alsof ik elke dag een flinke kater heb en dat zonder alcohol haha, nu maar hopen dat het voor een goed doel is!

Welkom nieuwe dames :) En gefeliciteerd!

Grappig om te lezen dat iedereen weer andere kwaaltjes heeft!

Hier is week 6 aangebroken. Het lijkt alsof mijn misselijkheid steeds langer begint te duren (vandaag en gisteren echt de hele dag door, wat eerst alleen de ochtenden was). Gelukkig trek ik het wel zolang ik de hele dag door beetjes blijf eten (al heb ik nergens trek in).
Mijn borsten lijken ook echt op knappen te staan en ik pas nog maar net mijn bh's, dat wordt wat.

Over twee weken heb ik mijn eerste afspraak bij de VK en krijg ik ook al een echo (7,5 week ben ik dan).. ik zie er zo naar uit om dat kloppende hartje te zien! Ik hoop dat alles goed is.

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en ook zwanger van ons 1e kindje!

Afgelopen augustus spontane MK gehad na 6wk dus nu wel extra spannend.

Mocht vorige week woensdag voor een extra vroege echo(i.v.m. de MK ); was op moment van echo 6wk 6dgn zwanger waarschijnlijk, uitgerekende datum zou dan 1 september zijn. VK gaf wel aan dat metingen nog wat onbetrouwbaar zijn als het vruchtje nog zo klein is.

Wel al hartactie zichtbaar & hoorbaar, bijzonder!

Nu een nieuwe afspraak 3wk na de 1e echo,  op 4 februari. Waarschijnlijk dan dus 10wk. Wel weer spannend, 7wk is nog zo kort/kwetsbaar, met de vorige MK in het achterhoofd.

Ik ben 24, mijn man is 30. We hebben het nog aan niemand verteld. Willen het, bij een goede echo 4/2, met 10wk vertellen aan onze ouders. Daarna waarschijnlijk met 11wk aan vrienden.

Klachten vallen mee; moe, beetje misselijk(zonder overgeven), telkens zo'n twijfel of je wel of niet wat moet eten zegmaar ;),  gespannen borsten.

Leuk om op deze manier wat ervaringen te kunnen delen.

Groetjes..

Huwelijksreis zou naar Indonesië zijn voor 4 weken, dus wel een beetje balen dat het nu annuleren wordt. We hadden de reis net een week geboekt en ook al wat mensen van de reis verteld, dus wel raar om daar enthousiast over te praten, terwijl ik al weet dat het niet door gaat. maar we krijgen er iets moois voor terug ;)

Ik heb ook nog even een vraagje, ik had vandaag eind van de middag steken in mn buik, soort menstruatie achtig. En daarna heel licht rode bloeding, niet veel. Moet ik mij zorgen maken? of is dit normaal? Ik zit nu in de 6e/7e week.  Over 4 weken heb ik pas de eerste afspraak en echo. Duurt nog zo lang!

Eind januari gaan we het onze ouders vertellen. We geven ze een kaart met een opa en oma erop en een slabbetje erbij. we gaan hun reactie hierbij filmen, ze verwachten het echt nooit!

Terug
Bovenaan